آلفا رومئو از تصاویر فیسلیفت جولیتا، قبل از معرفی رسمیاش در موتور شوی ژنو، رونمایی کرده است. اولین چیزی که در نگاه اول به این مدل فیسلیفت جلبتوجه میکند، بازنگری در طراحی سپر جلو و یک جلوپنجره جدید با بخشهای شبکه توری است. سایر تغییرات به صورت محدود اعمال شدهاند، امّا در همین حال، این هاچبک از یک سری چرخهای جدید و طرح نشانهایی مشابه «جولیا» بهرهمند شدهاند.
تغییرات داخل کابین جزئی هستند و شامل ارتقای طراحی صندلیها و بازنگری در تریم میشوند. همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect بهینهسازی شده و با قابلیت «خدمات زنده»، برای کاربران این امکان را فراهم میکند که به شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک و تویتر و وبسایتهایی مانند رویترز و TomTom دسترسی داشته باشند.
در همین حال، مدل سطح بالای جولیتا ولوچه با سپرهای اسپورتیتر، بازنگری در طراحی لبه کناری بدنه و قابهای مشکی براق برای آینهها همراه است. همچنین صندلیهای اسپورت چرمی / آلکانترا، یک غربیلک فرمان با طراحی تخت در پایین، تریم فیبر کربن فاکس و دوخت متمایز قرمز رنگ، از ویژگیهای کابین این نسخه از جولیتا هستند.
در زیر کاپوت، گزینههای مختلفی برای پیشرانه جولیتا پیشبینی شدهاند؛ از جمله:
• موتور ۱/۴ لیتری TB با قدرت ۱۲۰ اسببخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتنمتر.
• موتور ۱/۴ لیتری TB مولتیایر با قدرت ۱۵۰ اسببخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتنمتر.
• موتور ۱/۴ لیتری TB مولتیایر TCT با قدرت ۱۷۰ اسببخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتنمتر.
• موتور ۱/۴ لیتری TB GPL با قدرت ۱۲۰ اسببخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتنمتر.
• موتور ۱/۶ لیتری JTDM با قدرت ۱۲۰ اسببخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتنمتر.
• موتور ۲ لیتری JTDM با خروجیهای ۱۵۰ و ۱۷۵ اسببخار.
مدل با سطح عملکرد بالای جولیتا ولوچه نیز دارای یک موتور توربوی ۱/۷۵ لیتری است که قدرتی معادل ۲۴۰ اسببخار و گشتاوری معادل ۳۰۰ نیوتنمتر به همراه دارد. این در حالی که این گشتاور در حالت «اور بوست» به ۳۴۰ نیوتنمتر میرسد. در نتیجه، این خودرو قادر است تا در زمانی برابر ۶ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به سقف سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت برسد.
قیمتهای ایتالیایی جولیتا از ۲۲ هزار و ۲۰۰ یورو آغاز میشوند و به ۳۴۹۰۰ دلار برای مدل سطح بالای جولیتا ولوچه میرسند.