ورود
OmniAuto بر اساس برخی تفاسیر به دست آمده از نسل جدید لندروور دیسکاوری، مدلهای رندرشده این شاسی بلند لوکس مطرح را به نمایش گذاشته است.
طراحی این خودرو از مدل جعبهای شکل فعلی فاصله گرفته و به مدل اسپرت دیسکاوری و همچنین مدلهای رنجررو اووک شباهت بیشتری یافته است. چراغها کشیدگی بیشتری یافتهاند و بدنه آئرودینامیک تر شده است. با این وجود ویژگیهای مخصوص آفرود نظیر صفحات محافظ آلومینیومی و سینی زیرین حفظ میشوند. بعلاوه رنگ سقف نیز مطابق مد روز به رنگی متمایز قابل انتخاب خواهد بود. وضعیت پلهای سقف دیسکاوری در این مدل تا حدود زیادی تعدیل شده و دیگر خبری از آن سقف استادیومی خاص نخواهد بود. هنوز معلوم نیست که ردیف دوم صندلیها نیز دستخوش تغییر شده و تغییر ارتفاع میدهند یا خیر.
نسل بعدی دیسکاوری یک سال بعد معرفی خواهد شد. قرار است لندروور این خودرو را روی شاسی آلومینیومی جدیدی بنا کند که به طور قابل توجهی از سلف خود سبک وزنتر میباشد.
گزینههای پیشرانه نیز هنوز تأیید نشدهاند اما مجموعهای از موتورهای سری اینجینیوم برای آن قابل انتخاب خواهند بود. شرکت اکنون روی یک موتور جدید شش سیلندر 3.0 لیتری توربو دیزل و یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور چهار سیلندر نیز کار میکند.