1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اضافه شدن شاسی بلند به محصولات مایباخ

اضافه شدن شاسی بلند به محصولات مایباخ

18 فروردین 1395
  • 0

مرسدس‌-مایباخ که هم‌اکنون دارای دو نسخه الترا لوکس از کلاس S در خط تولیدش است، قصد دارد تا با اضافه‌کردن یک شاسی‌بلند، این خط تولید را گسترش دهد؛ موضوعی که در گزارش وب‌سایت CarAdvice آمده است. اینکه چه مدلی از مرسدس برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرد، هنوز مشخص نیست، ولی احتمالاً GLS یکی از گزینه‌های اصلی خواهد بود.

در هر حال، هنوز مشخص نشده که آیا نسخه کنونی از تنظیمات مایباخ بهره‌مند می‌شود و یا اینکه مرسدس منتظر نسل بعدی که حدود سال ۲۰۱۹ میلادی از راه خواهد رسید، می‌ماند. این مدل، احتمالاً رقیبی جدّی برای مدلی مانند بنتلی بنتایگا خواهد بود. اولا کالنیوس (Ola Kallenius)، رئیس مرسدس در گفتگو با نشریه استرالیایی در این زمینه می‌گوید:

GLS در واقع «کلاس S» مدل‌های شاسی‌بلند است و بنابراین نمی‌توان این مدل را به عنوان یک کاندیدای احتمالی کنار گذاشت. البته هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

«کالنیوس» در حالی موضوع ارائه یک شاسی‌بلند مایباخ را روشن کرده، معرفی یک نسخه مشابه برای نسل جدید کلاس E را منتفی دانسته است:

یک نسخه مایباخ از کلاس E چیزی نیست که در حال حاضر در برنامه‌های ما قرار داشته باشد. اگر زمانی چنین نسخه‌ای ارائه شود، مطمئناً در سطح بسیار بالایی قرار خواهد گرفت.

این گفته‌های رسمی کمپانی آلمانی، درست در زمانی منتشر می‌شود که به‌تازگی تصاویر منتسب به نسخه مایباخ از کلاس E مدل ۲۰۱۷ مشاهده شده است. اگر این اطلاعات جدید واقعیت داشته باشد، احتمالاً چیزی که قبلاً به چشم دیده‌ایم، یک نسخه با فاصله محوری کشیده از این سدان لوکس است که برای برخی بازارهای خاص مانند چین تدارک دیده شده است؛ جایی که معمولاً خودروسازان علاقه زیادی به ارائه نسخه‌های کشیده از محصولاتشان دارند.

 اضافه شدن شاسی بلند به محصولات مایباخ

 اضافه شدن شاسی بلند به محصولات مایباخ

 اضافه شدن شاسی بلند به محصولات مایباخ

منبع پدال


نظرات