لوما دیزاین نخستین شاسی بلند جگوار یعنی F-Pace را نوازش کرده و قوای ذخیره شده آن را به 480 اسب تنومند رسانده است. این تیونر آلمانی نام این محصول خود را CLR گذاشته است.
F-Pace CLR مجهز به کیت بدنه آئرودینامیکی سبک وزنی شده که چهره آن را پرخاشگر و خشنتر نموده است. رنگ مشکی فیبر کربن به صورت غالب در قسمتهای مختلف خود را به رخ میکشد. کاپوت جلو، هواکشها، اسپلیتر و اسپویلر، خروجیها و ورودیهای هوای جانبی اضافه شده، اسکرت های پهلویی، قاب آینهها، دیفیوزر بزرگ عقب و لبه پایینی صندوق بار از فیبر کربن ساخته شدهاند. علاوه بر این برای هماهنگی بیشتر، چرخهای آلیاژی 24 اینچی غول پیکر و چهار خروجی اگزوز بزرگ پشتی نیز به رنگ مشکی درامده اند.
لوما دیزاین گلگیرها را نیز تغییر داده و پهنتر نموده است تا فضای کافی برای چرخهای بزرگ جدید باز شود. این موضوع همراه با افزودن هواکشهای جانبی در اطراف گلگیرها میباشد که طراحی و نمای جانبی خودرو را اسپرت تر نمودهاند.
علاوه بر این کالیپرهای ترمزها و نشان کوچک CLR F به رنگ زرد انتخاب شدهاند. در داخل کابین نیز از روکشهای چرم و آلکانترا، تزئینات آلومینیومی و فیبر کربنی و حتی چوب سنتی همراه با کف پوشهای با نشان لوما استفاده شده است.
مهمتر از تغییرات ظاهری، در زیر کاپوت اتفاق افتاده است. جایی که موتور V6 سه لیتری F-Pace که در حالت استاندارد 380 اسب بخار نیرو تولید میکند به لطف سیستم اگزوز جدید اسپرت و برنامه ارتقای لوما دیزاین، ارتقایی قابل توجه یافته و 480 اسب بخار نیرو را در دسترس قرار میدهد. بدین ترتیب جگوار F-Pace تبدیل به یک جانور خشن و خطرناک شده است. هرچند هنوز تواناییهای فنی آن اعلام نشدهاند.