در سال 2011 پژو صرفاً برای بازار چین نسخهٔ سدان مدل 308 را طراحی کرد که توسط دانگ فنگ در چین به تولید رسید. هرچند این خودرو بر اساس پژو 308 شکلگرفته بود اما با نمونههای اروپایی تفاوت داشت که ازجملهٔ آنها میتوان به چراغهای جلو و عقب متفاوت و همینطور جلوپنجرهٔ کرومی جدید اشاره کرد. البته فضای داخلی تفاوتی با نمونهٔ اروپایی نداشت. درحالیکه تولید نسل اول 308 در سال 2013 پایان یافت و نسل دوم جایگزین آن شد، اما تولید نسخهٔ سدان نسل اول همچنان در چین ادامه داشت تا اینکه سرانجام امسال پژو نسل دوم 308 سدان را در نمایشگاه پکن رونمایی کرد.
درحالیکه اکثر خودروسازان اروپایی در حال ارائهٔ نسخههایی با فاصلهٔ محوری بیشتر از محصولات خود در چین هستند، پژو تصمیم گرفته همچنان نسخهٔ سدانِ معمولیِ 308 را عرضه کند. این خودرو با همکاری دانگ فنگ (شریک چینی پژو-سیتروئن) ساختهشده و روی پلت فرم EMP2 پژو-سیتروئن شکلگرفته است. این بدان معناست که 308 سدان نقاط مشترک فراوانی با 308 اروپایی دارد درحالیکه فاصلهٔ محوری آن کمی افزایشیافته است. این امر به جهت افزایش فضای پای سرنشینان عقب که امری مهم در چین محسوب میشود صورت گرفته است. نسل جدید 308 سدان برخلاف نسل قبلی، در نمای جلو تفاوت چندانی با نمونهٔ هاچبک اروپایی ندارد اما در نمای عقب از طراحی ساده و منحصربهفردی سود میبرد.
باوجوداینکه پژو رسماً از نسل دوم 308 سدان در نمایشگاه پکن پردهبرداری کرده اما هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با آن اعلام نکرده است. بااینحال گزارشهای محلی نشان میدهد که 308 سدان جدید با دو موتور بنزینی توربوشارژ به همراه یک گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. این موتورها برگرفته از 308S جدید هستند. البته پژو گفته است که در هفتههای آینده جزئیات کاملی از این سدان کامپکت ارائه خواهد کرد. 308 سدان همانند نسل قبلی منحصراً برای بازار چین طراحیشده و در دیگر نقاط جهان عرضه نخواهد شد.