1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه اسپرت توریزموی پانامرا در راه پاریس

نسخه اسپرت توریزموی پانامرا در راه پاریس

13 مرداد 1395
  • 0

پورشه بعد از رونمایی از نسل جدید پانامرا، به زودی نسخه جدیدی از آن را بر اساس نسخه کانسپت اسپرت توریزمو معرفی خواهد نمود. گزارش‌های تأیید شده حکایت از رونمایی این خودرو در نمایشگاه پاریس دارند.

در حالی که پیش از این پانامرا تنها در نسخه فست بک عرضه می‌شد، نسل دوم آن با فرم‌های متنوع‌تری در بدنه قابل انتخاب خواهد بود. بعد از معرفی نسخه سدان، اکنون نسخه اسپرت توریزمو که در واقع یک گونه شوتینگ بریک است، رونمایی خواهد شد. در این نسخه، سقف، پنجره‌های عقب و انتهای خودرو با تغییراتی همراه خواهد بود.

نسخه کانسپت اسپرت توریزمو در سال 2012 رونمایی شده بود و از آن به عنوان نسل جدید پانامرا یاد می‌شد. پانامرای جدید بسیاری از صفات نسخه کانسپت را از جمله در چراغ‌های افقی عقب و اسپویلر و سقف منحنی به ارث برده است. یک اسپویلر ظریف سقفی نیز برای این مدل پیش‌بینی می‌شود.

پانامرا همچنین از پلتفرم MSB جدید گروه فولکس واگن استفاده می‌کند که در بنتلی کانتیننتال بعدی نیز به اشتراک گذاشته می‌شود. در این پلتفرم، موتور در جلو و انتقال نیرو به محور عقب و یا هر دو محور صورت می‌گیرد و طیف گسترده‌ای از موتورهای شش سیلندر 3.0 لیتری یا 8 سیلندر 4.0 لیتری بنزینی یا دیزلی توربو و همچنین پیشرانه پلاگین هیبریدی رویان قابل استفاده‌اند.

 نسخه اسپرت توریزموی پانامرا در راه پاریس

 نسخه اسپرت توریزموی پانامرا در راه پاریس

 نسخه اسپرت توریزموی پانامرا در راه پاریس

منبع: carscoops



نظرات