1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین عرضه می شود

میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین عرضه می شود

3 اسفند 1395
  • 0

برای بخش اعظم دنیا میتسوبیشی لنسر یک نماد بوده و البته این برند تصمیم گرفته تا عرضه‌ی لنسر را در اکثر دنیا متوقف کند؛ اما در چین و دیگر بازارهای معینی از آسیا لنسر هنوز هم حاضر خواهد بود و البته برای یک دگرگونی سنگین آماده می‌شود.

 عرضه میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین

نشریه مالزیایی Key Auto اعلام کرده که به تصاویر زیادی از نسل جدید این خودرو با نام گرند لنسر دست یافته است. بخش اعظم تصاویر یاد شده از فیلم تبلیغاتی این مدل گرفته شده‌اند.

 عرضه میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین

علیرغم نامی که انتخاب شده، لنسر جدید به نظر نمی‌رسد که بزرگ‌تر از نسل فعلی باشد اما از نظر ظاهری بسیار متفاوت است.

 عرضه میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین

در نمای جلو، جلوپنجره و چراغ‌ها احاطه شده و سایر عناصر سپر با کروم تزئین شده‌اند و همین امر باعث ایجاد ظاهری دینامیک شده است. اگر از بخش جانبی به خودرو بنگرید، خطوط بدنه ی برجسته‌ی گرند لنسر سریعاً توجه شما را به خود و همچنین به رینگ‌های مشکی و نقره‌ای جلب خواهد کرد. بخش عقبی نیز به همین صورت کاملاً متفاوت بوده و دربردارنده‌ی چراغ‌های جدید با طراحی پیچیده‌تر از لنسر کنونی می‌باشد.

 عرضه میتسوبیشی گرند لنسر جدید در چین

Key Auto می‌گوید گرند لنسر از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 139 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتون متر استفاده خواهد کرد. یک گیربکس CVT جدید هم مکمل پیشرانه‌ی یاد شده خواهد بود.

داخل کابین این خودرو ویژگی‌های جدید زیادی وجود دارد. از جمله‌ی این شاخصه‌ها می‌توان به نشان‌دهنده‌های دیجیتالی 10.2 اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی سفارشی و 7 کیسه‌ی هوا اشاره کرد. سیستم‌های ایمنی همچون هشدار ترمز اضطراری و سیستم هشدار تصادف نیز در خودرو نصب خواهند شد. گفته شده معرفی رسمی این خودرو در ششم آوریل سال جاری خواهد بود.

منبع:پدال



نظرات