1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

20 فروردین 1396
  • 2
  • 7643

زوتی دنباله‌روی هاوال بوده و نسخه‌های بیشتر و بیشتری از خودروهای کنونی خود را ارائه می‌کند. تمامی این خودروها بر پایه‌ی همان پلتفرم‌ها و پیشرانه‌ها بنا شده و تقریباً محدوده‌ی بهایی مشابهی دارند. جدیدترین عضو خانواده‌ی زوتی خودروی T600 کوپه است که نسخه‌ی تولیدی کانسپت T600 S به شمار می‌رود.

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

 

این خودرو بر پایه‌ی زوتی T600 ساخته شده و البته نباید آن را با T600 اسپورت که نسخه‌ی اسپورت T600 است اشتباه گرفت. T600 کوپه هم نسخه‌ای اسپورت از T600 است اما طراحی منحصربه‌فردتری دارد. چشمگیرترین ویژگی طراحی آن در نمای جلو است که چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای جدید و همچنین ستون D کاملاً متفاوتی را می‌بینیم.

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

جالب آنکه طراحی داشبورد نسبت به T600 و T600 اسپورت متفاوت است. این خودرو دارای پانل دیجیتالی و صفحه لمسی 8 اینچی است که با استانداردهای امروزی خیلی بزرگ نیست. از دیگر شاخصه‌های کابین می‌توان به پدال‌های خاص و چرم نارنجی‌رنگ اشاره کرد.

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

ادوات دیجیتالی خودرو ظاهر شگفت‌انگیزی دارند اما متأسفانه در این تصاویر تنها بخشی از آن را می‌توانیم ببینیم. صفحه لمسی نیز کاملاً خوب است و از گرافیک مناسبی بهره می‌برد. در حقیقت این خودرو از دو برادر یاد شده‌ی خود اسپورت تر است.

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

 زوتی T600 کوپه چدیدی مختص بازار چین

دو پیشرانه برای این خودرو در دسترس هستند که همان نسخه‌های ارائه شده در T600 می‌باشند. پیشرانه‌ی اولی از نوع 1.5 لیتری توربو با قدرت 150 اسب بخار و دیگری نمونه ی 2 لیتری توربو با خروجی 180 اسب بخار می‌باشد. عجیب آنکه T600 کوپه از پیشرانه‌ی جدیدتر 2 لیتری توربوی 190 اسبی مدل T600 اسپورت استفاده نمی‌کند. شاید زوتی این پیشرانه را در آینده و در خودرویی دیگر با نام احتمالی T600 کوپه اسپورت قرار دهد!

منبع : پدال




نظرات

  • یه شهروند یه شهروند (21 فروردین 1396 ساعت 10:34)

    ببینید مادردوره قرون وسطی ایی ایران قرار داریم .چه خودرو سازی .چه جاهای دیگه .مگر توی ایجاد شغل موفق بودن .مگر تو حفظ کارخانجات قدیمی مثل داروگر. ارج .ازمایش .پارس الیکتریک و.....موفق بودن همه رو نابود کردن اونا که اندازه خودروسازی پیچیده نبودن داشتن کار خودشون رو میکردن چه برسه به صنعت بزرگ( های تک )خورو سازی

  • الان الان (20 فروردین 1396 ساعت 17:18)

    به جان بربچ هیچم بدنیست خیلی هم خوشگله کیفتشم هزاردرصد ازتولیدات داخلی بهتره قبول نداری بروپورشه بخرراه بازجاده دراز هیچکس حق توسرزدن نداره پنجاه ساله خودروسازیم لگن می سازیم پراید شده چهل وپنج ملیون دیگه جای نقد نداره