1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. فردا
  4. T5
  5. اتوماتیک (1400-1403)

فردا T5

Farda T5 Automatic 1400-1403

تیپ ها
  • 1,471,000,000 (تومان)
  • 1,520,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
شاسی بلند
1500 سی سی
بنزینی دارای توربو
4
اتوماتیک
7.4 لیتر در 100 کیلومتر
بیشتر

مزایا

  • قیمت کمتر نسبت به رقبا
  • گیربکس 6 دنده AT
  • خدمات پس از فروش گسترده

معایب

  • طراحی داخلی ضعیف
  • کیفیت متوسط متریال کابین
  • بازار خرید و فروش نه چندان پر رونق

فردا T5 اتوماتیک بخرم؟

فردا T5 خودروییه که محبوبیت فیدلیتی و زرق و برق و کیفیت تیگو 7 پرو رو نداره. اما با داشتن موتوری شبیه به اون ها و گیربکس 6 دنده AT در کنار قیمت پایین تر و خدمات پس از فروش گسترده ارزش خرید خوبی در بازار آشفته ایران داره.

معرفی خودروفردا T5

فردا T5 یا همان FMC T5، و یا همان دانگ فنگ T5، یک خودروی کراس اور ساخت کمپانی دانگ فنگ چین است. این خودرو ابتدا در سال 2018 در نمایشگاه خودرو شهر پکن معرفی و سپس به بازار عرضه شد. در سال 2019 دانگ فنگ اقدام به رونمایی یک فیس لیفت از خودروی T5 کرد که تولید آن تاکنون ادامه دارد. پای دانگ فنگ T5 در سال 1400 توسط شرکت فردا موتورز به بازار ایران نیز باز شد.

 

 

فردا T5 در نمایشگاه خودرو.webp

 

طراحی ظاهری فردا T5

FMC T5 طراحی نسبتا محافظه کارانه ای دارد و دانگ فنگ برخلاف دیگنیتی، چندان از خطوط سیال و فرم بدنه اسپرت برای فردا T5 استفاده نکرده است. این خودرو در نمای جلو چهره ای معمولی دارد؛ چراغ های جلو از نوع لنزی هستند که دی لایت ها داخل آن ها قرار گرفته، جلو پنجره خودرو مطابق ترند روز دنیا ابعاد بزرگی دارد و لوگوی فردا موتورز در وسط آن قرار گرفته، چراغ های مه شکن به صورت عمودی در دو طرف سپر جلو به چشم می خورند و یک دیفیوزر نیز در پایین سپر جلو برای افزایش زیبایی به کار گرفته شده است.

 

نمای سه رخ جلو دانگ فنگ T5.webp

 

نمای کناری فردا T5 بسیار ساده طراحی شده و خبری از خطوط بدنه حجیم و اغراق آمیز در این نما نیست و دانگ فنگ تلاش کرده تا با اضافه کردن زه های کرومی رنگ به زیر درب ها و دور شیشه ها به جذابیت این نما اضافه کند. قسمت بالایی گلگیر های آن فرم صافی دارد و به همین علت رینگ 18 اینچی با وجود فاصله مناسب از کناره های گلگیر، فاصله زیادی از قسمت بالای گلگیر دارند و ممکن است کوچک به نظر برسند.

 

نمای کناری FMC T5.webp

 

نمای عقب FMC T5 شاید جالب توجه ترین بخش این خودرو باشد که دلیل آن چراغ های به هم پیوسته آن است. البته چراغ های به هم پیوسته به خودی خود موضوع جدیدی نیستند و در بسیاری از خودرو های جدید می توان این سبک طراحی را مشاهده کرد اما در اینجا، طراحان T5 با اضافه کردن یک نوار کرومی که بخش پایینی چراغ ها نیز به یکدیگر متصل کرده باعث ایجاد یک نمای خاص تر شده اند. از چراغ های اصلی که عبور کنیم، مه شکن های عقب در بخش پایینی خودرو قرار گرفته اند و یک دیفیوزر نیز شبیه به جلوی خودرو در پایین سپر به چشم می خورد که هیچ خروجی اگزوزی روی آن دیده نمی شود.

 

نمای عقب فردا T5.webp

 

کابین و فضای داخلی فردا T5

کابین فردا T5 شاید بزرگترین نقطه ضعف این خودرو باشد، داشبورد، صندلی ها و فرمان این خودرو همگی پوشش چرمی با کیفیت متوسطی دارند و در سایر نقاط نیز از پلاستیک های خشک استفاده شده. غربیلک فرمان دانگ فنگ T5 از نوع 4 شاخه و D کات است که به غیر از طراحی نه چندان زیبایش، به علت زاویه گیری به سمت بالا (شبیه به فرمان مینی بوس ها) ممکن است مقداری بد دست باشد. در پشت فرمان نیز یک صفحه کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی به چشم می خورد.

 

فرمان و داشبرد فردا T5.webp

 

در کنسول میانی داشبورد یک تبلت اندرویدی به شکل بسیار بدی قرار گرفته و سازنده به جای طراحی کردن فضایی برای نصب مانیتور در داخل داشبورد، ترجیح داده تا آن را مانند تبلتی که توسط چسب مگنتی به داشبورد چسبانده شده در خودرو قرار دهد. صفحه نمایش های تبلتی بزرگ که این روز ها جای پنل های دکمه ای را در خودرو ها گرفته اند ممکن است ظاهر مدرنی داشته باشند اما در واقع کمپانی ها از این صفحه نمایش ها برای ارزان سازی خودرو و سود بیشتر استفاده می کنند. کار کردن با این تبلت ها هنگام رانندگی سخت و ایضا خطرناک است و باعث از دست رفتن تمرکز راننده می شود.

 

نمایشگر فردا T5.webp

 

کند شدن سیستم عامل و تاچ صفحه نیز یکی از مشکلات این سیستم ها است که در خودرو های نسبتا ارزان قیمت پس از مدتی استفاده بوجود می آید در زیر مانیتور یک سری کلید به صورت پیانویی قرار گرفته اند و پایین تر از آن اهرم دنده قرار دارد که کلید های ترمز پارک، اتوهلد، ESP و HDC دور آن به چشم می خورند. صندلی راننده فردا T5 برقی است و در ردیف عقب نیز فضای پای فضای مناسبی برای سرنشینان در نظر گرفته شده.

 

صندلی های ردیف جلو FMC T5.webp

 

مشخصات فنی فردا T5

فردا T5 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو شارژ با کد 4J15T بهره می برد که در اصل متعلق به کمپانی میتسوبیشی است. این موتور توانایی تولید 156 اسب بخار توان در 5000 دور در دقیقه و 230 نیوتون متر گشتاور در 1750 دور در دقیقه را دارد. این نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود و فردا T5 را طی حدود 11.5 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

FMC T5 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک بهره می برد. ترمز های این خودرو نیز در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی هستند و همچنین از حمایت سیستم هایی مانند ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) نیز بهره می برند. فردا T5 با وزن 1575 کیلوگرمی خود مصرف سوخت میانگین 7.8 لیتر در 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی دارد.

 

موتور فردا T5.webp

 

ایمنی و امکانات رفاهی فردا T5

فردا T5 به 6 ایربگ مجهز است که برای راننده، سرنشین جلو، جانبی های جلو و پرده ای در نظر گرفته شده اند. همچنین این خودرو موفق به کسب تنها 3 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP شده که امتیاز قابل قبولی نیست. البته فردا T5 با توجه به داشتن سیستم هایی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمک حرکت در سربالایی HAC و سیستم کمک حرکت در سراشیبی HDC می تواند هنگام رانندگی حس اطمینان خوبی به راننده انتقال دهد.

امکانات رفاهی دانگ فنگ T5 با توجه سطح قیمتی که در آن قرار گرفته چندان پر و پیمان نیست، اما در هر صورت امکانات کاربردی مورد نیاز روی این خودرو قرار گرفته اند. از امکانات شاخص آن می توان به شیشه بالابر های برقی، آیینه های جانبی با تنظیم و تاشوندگی برقی، سقف پاناروما، سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12 اینچی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، صندلی راننده با تنظیم 8 جهته برقی، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد و صندوق عقب برقی اشاره کرد.

 

لیور دنده فردا T5.webp

 

فردا T5 در بازار؛ قیمت و رقبا

در بازار امروز، فردا T5 رقیبانی نظیر لاماری ایما آرین موتور، جک K7 کرمان خودرو، چری تیگو 7 پرو، دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم دارد. همه این خودرو ها از موتور های 1.5 لیتری توربو استفاده می کنند اما در مقابل گیربکس های DCT یا CVT رقبا، محصول فردا موتور از گیربکس 6 دنده AT بهره می برد که به نوعی می تواند برگ برنده آن باشد.

 

نمای 3 رخ عقب اف ام سی تی 5.webp

 

فردا T5 طراحی ظاهری محافظه کارانه، طراحی داخلی متوسط، قوای فنی خوب و امکانات قابل قبولی دارد. خدمات پس از فروش گسترده فردا موتور نیز برگ برنده دیگر این خودرو است. اما از سوی دیگر مواردی نظیر کیفیت ساخت پایین و بازار خرید و فروش نسبتا ضعیف نقاط ضعف این خودرو هستند.

در مجموع، می توان گفت که فردا T5 در بازار فعلی ایران با وجود قیمت کمتر از رقبا، داشتن خدمات پس از فروش مطمئن و بهره بردن از گیربکس AT ارز خرید بالایی دارد. اما اگر طراحی کابین، آپشن های بیشتر و بازار خرید و فروش خودرو برای شما اهمیت دارد بهتر است به سراغ رقبای این خودرو مانند تیگو 7 پرو و فیدلیتی بروید.

 

رینگ و لاستیک فردا T5.webp

گالری فردا T5

سوالات متداول

فردا T5 از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می برد که 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس این خودرو نیز از نوع 6 دنده اتوماتیک AT است.
علاوه بر نمایندگی های فردا موتورز، تمام نمایندگی های آسان موتور (هیوندای) و اطلس خودرو (کیا) نیز به فردا T5 خدمات ارائه می کنند.
آینه های تاشو برقی، سقف پانوراما، کی‌لس استارتر، تهویه مطبوع دوال، کروز کنترل، صندلی راننده برقی، مانیتور 12 اینچی، سیستم حرکت در سربالایی و سراشیبی (HAC/HDC)، ترمز پارک برقی و اتوهلد از جمله آپشن های برجسته فردا T5 هستند.
نظرات کاربران
  • مجید 17 آذر 1402 ساعت 16:00

    با عرض سلام،دوستان t5 سوار گرامی،برای استفاده جمعی از تجربیات دوستان، جدیدا گروهی در تلگرام راه اندازی شده با اسم t5 سواران لطفا با عضویت در این گروه و معرفی به سایر عزیزان کمک کنیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.تشکر

  • عزیز الله باغ پناه 26 آبان 1402 ساعت 01:38

    من ماشینو۴۵ روزه تحویل گرفتم ماشین بسیار نرم وجادار هست موتورش هم توان خیلی خوبی داره تمام آبشن هاش به خوبی کار میکنه سیستم صوتی خوبی داره تو هزار کیلومتر روغن وفیلتر هاشو رایگان عوض کردن ۱۲ تا اکتان هم بهم دادن درکل من از ماشین راضی هستم تنها ضعفی که میتونم بگم اینکه دیر تحویل دادن حدود ۹ماه که گفته بودن ۶۰روز کاری فعلا من مشکلی تو ماشین ندیم مطمئن ارزش خریدداره

  • رحمان 24 آبان 1402 ساعت 17:32

    اصلا مشخص نیس ک این حرفا از روی غرض نوشته شده.

اضافه کردن نظر

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو فردا T5

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه شاسی بلند
  • وزن 1575 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/65R18
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/65R18

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1500 سی سی
  • نوع موتور بنزینی دارای توربو
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 156 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 230 نیوتن متر در 1750 الی 4600 دور بر دقیقه

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده اتوماتیک
  • تعداد دنده (جلو) 6
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 11 ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر در 100 کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، جانبی و پرده ای (مجموعا 6 عدد)
  • سیستم های پایداری و کمک راننده سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ورود و روشن کردن خودرو بدون کلید (Keyless)
  • نوع غربیلک دارای کلید های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای (Dual Zone)، دارای سیستم تصفیه هوا (فیلتر pm2.5، یونیزه)
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای مانیتور 12 اینچی لمسی HD، قابلیت اتصال به تلفت همراه (Apple car play)، قابلیت اتصال wi-fi، دارای مسیریاب ماهواره ای
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرمی، سیستم هشدار کمربند ایمنی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 8 جهت، دارای گرمکن صندلی های ردیف جلو
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی، ایزوفیکس
  • سیستم آیینه ها آیینه های جانبی با امکان تنظیم و تاشوندگی برقی، دارای گرمکن آیینه، دارای راهنما روی آیینه
  • سیستم شیشه ها 4 شیشه بالابر برقی، پاور ویندوز
  • سیستم های سقف سقف پانوراما قابل تنظیم، دارای آنتن بال کوسه ای
  • سیستم روشنایی جلو سنسور روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها، دارای چروغ روشنایی در روز (Daylight)، دارای مه شکن، چراغ مشاعیت (Following light)، دارای چراغ نقطه کور (Cornering lamp)
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن عقب
  • سنسورهای پیش فعال نورپردازی کابین، رادار بین خطوط، هشدار فاصله ایمنی از جلو، پایش فشار باد تایر ها(TPMS)، دوربین ثبت وقایع، صندوق عقب برقی با امکان تنظیم زاویه
  • سیستم های کمک رانندگی سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HAC)، سیستم ترمز کمکی در سراشیبی (DAC)، اتوهلد، کروز کنترل، دوربین دنده عقب به همراه خطوط راهنما، دارای سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
نظر خود را بیان کنید
  • مجید مجید (17 آذر 1402 ساعت 16:00)

    با عرض سلام،دوستان t5 سوار گرامی،برای استفاده جمعی از تجربیات دوستان، جدیدا گروهی در تلگرام راه اندازی شده با اسم t5 سواران
    لطفا با عضویت در این گروه و معرفی به سایر عزیزان کمک کنیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.تشکر

  • عزیز الله باغ پناه عزیز الله باغ پناه (26 آبان 1402 ساعت 01:38)

    من ماشینو۴۵ روزه تحویل گرفتم ماشین بسیار نرم
    وجادار هست موتورش هم توان خیلی خوبی داره تمام آبشن هاش به خوبی کار میکنه سیستم صوتی خوبی داره تو هزار کیلومتر روغن وفیلتر هاشو رایگان عوض کردن ۱۲ تا اکتان هم بهم دادن درکل من از ماشین راضی هستم تنها ضعفی که میتونم بگم اینکه دیر تحویل دادن حدود ۹ماه که گفته بودن ۶۰روز کاری فعلا من مشکلی تو ماشین ندیم مطمئن ارزش خریدداره

  • رحمان رحمان (24 آبان 1402 ساعت 17:32)

    اصلا مشخص نیس ک این حرفا از روی غرض نوشته شده.

    حسین حسین (27 تیر 1403 ساعت 05:03)

    با سلام خدمت شما
    من الان نزدیک یک ساله t5دارم قدرتش از تیگو عفت خیلی بیشتره خصوصا در جاده و سر بالایی من تا ۲۱۰کیلومتر باهاش رفتم شتابش نرمیش جاداریش به خدا بچه هام عین زمین فوتبال پشتش بازی میکنن سقفش از تیگو بالندتره ،تا الان کوه و بیابون و یه کمی هم آفرود باهاش زدم آخ نگفته حتی به خدا تو شمال نیسان پیچید جلوم مجبور شدم برم بالای جدول ۱۵سانتی با سرعت ۱۱۰تا که هر ماشینی بود یا چپ میشد یا چهار چرخش میترکید خلاصه بگم مرگ نداره

  • رضا ف م رضا ف م (19 شهریور 1402 ساعت 15:06)

    سلام وقت بخیر
    با توجه به اینکه بازار ضعیفی T5 داره آیا خریدش معقول هست؟ آیا آنچنان آپشنش می ارزه بخریم
    لطفا بدون تعصب صادقانه نظر بدید مرسی

  • علی خدادادی علی خدادادی (14 اردیبهشت 1402 ساعت 23:48)

    سلام از نظر من ماشین خوش فرمون خوش استایل است از نظر سوخت درسته بالا هست چون موتور ژاپنی هست و قوی ماشین مثل دیگنیتی یا فیدلیتی یا تیگو ۷پرو موتور اشغال دارن چون موتور کلن از اتریش هست موتور t5قیمت ۲۷۷میلیون داره ولی تیگو ۷پرو ۱۲۰ میلیون هست چون موتور اشغال هست امکانات ماشین از نظر من بالاتر از ماشین های هم رده هستن و من خودم سوار ماشین شدم شتاب بهتر هم رده های خوش هست

  • علی علی (14 فروردین 1402 ساعت 12:30)

    سلام
    من این ماشین و ۲۰ روز گرفتم
    نسبتا راضی ام ازش
    ولی تنها مشکلم با مصرف سوختش که همه سایتا زدن ۷.۸ لیتر در صورتی که من تو این چند وقته مصرف ۱۲ لیتر و حتی بیشترداشته که واقعا زیاد و در مقایسه ماشین هم ردش خیلی تفاوت داره متاسفانه و رو مخه…
    ماشین من فقط اینه داستانش یا کلا همینه؟????

    عباس عباس (15 فروردین 1402 ساعت 15:57)

    منم همین مشکل سوخت رو دارم
    البته وقتی گاز میدم بش که میره ۱۴-۱۵
    ولی ماشین نرم و راحت و برویی هست
    من راضی ام

  • yahya yahya (10 فروردین 1402 ساعت 18:23)

    نویسنده متن و کسایی که کامنت گذاشتن انگار تعارض با فردا موتور و تی فایو داشتند یا حمایت و پشتیبانی از دیگر برندهای چینی موجود
    قیمت و کیفیت خودروهای چینی و داخلی موجود در بازار افتضاح و آکنده از رانت و کل مدیریت بازار خودرو کشور بدتر از افتضاح
    اما دیگه فرمون مینی بوس و چسب مگنتی واقعا سطح جدیدی از غرض ورزی رو ارائه میده
    اون هم از نویسنده ای که محصولی مثل تیارا ماموت خودرو رو با الفاظ شگفت انگیز و عالی و غیره وصف کرده و برای کم نیاوردن مطلب از چراغ مطالعه هم تعریف کرده
    واقعا یک بخش مهم فساد بازار خودرو همین وابستگی رسانه هاس

    علیرضا میرهادی علیرضا میرهادی (10 فروردین 1402 ساعت 19:17)

    یحیی عزیز ممنونم از کامنتتون.
    حقیقتا درباره طراحی تبلت وسط داشبورد و غربیلک فرمون هنوز هم نظرم تغییری نکرده و به نظرم نه زیبا هستند، نه راحت و نه با کیفیت و خب این ها تجربه شخصی من بوده، دقیقا همونطور که اشاره کردید ممکنه به سلیقه شخص دیگه ای زیبا به نظر بیان.
    اما در شرایط فعلی بازار و از نظر خود من که این متن "مغرضانه" رو نوشتم، الان فردا T5 ارزش خرید بالایی در بازار ایران داره که دلیلش اختلاف قیمت فاحش با رقبا، خدمات پس از فروش مطئمن فردا موتورز و پشتوانه قوی این شرکت در ایران هست.
    و در نهایت می تونم بهتون اطمینان بدم که برخلاف بسیاری از رسانه ها، سایت Car.ir هیچ وابستگی ای به نهاد و شرکتی نداره و ما تمام تلاشمون می‌کنیم تا اطلاعات صحیح و بی طرفانه به دست شما برسونیم.
    بازم ممنونم از اینکه انتقادتون نسبت به متن رو برامون نوشتید.

    yahya yahya (11 فروردین 1402 ساعت 01:58)

    پاسخگویی و ارج نهادن به نگاه خوانندگان رویه ارزشمندی است
    با آرزوی بهروزی و تندرستی و پیشرفت شما

    علیرضا میرهادی علیرضا میرهادی (11 فروردین 1402 ساعت 10:05)

    همچنین برای شما یحیی عزیز
    سال خوب و پر برکتی رو براتون آرزومندم

    سراج سراج (20 فروردین 1402 ساعت 05:33)

    دوست عزيز اون مانيتور به سبك تسلا است اينو مطمئنا در جريان هستين طبعا كيفيت اونو نداره ولي اينكه لينك شده به امكانات ماشين نشون ميده لااقل تلاششون كردن

  • مجید مجید (10 مرداد 1401 ساعت 17:00)

    خیلی جالب نیست!

  • محمدعلی محمدعلی (9 مرداد 1401 ساعت 12:43)

    بنظرم این فردا T5 همچین ماشین بدی بنظر نمیاد از کامنت های بقیه تعجب کردم!

    علی محمدی علی محمدی (10 مرداد 1401 ساعت 17:01)

    دو حالت داره، یا این ماشین رو از نزدیک ندیدی، که خب نظرت از روی نا آگاهیه....، وقتی ببینی میفهمی چه بی خاصیتیه
    یا از نزدیک دیدی، که در اون صورت میدونی که آشغالیه، ولی از خودشونی و ترجیه میدی وانمود کنی نمیفهمی

  • عبدالله عبدالله (9 مرداد 1401 ساعت 12:40)

    کلا دانگ فنگ آشغال سازه....، فردا هم آشغال آور و آشغال سازه، ترکیب سمی شدن...! باز اوضاع لاماری و دیگنیتی بهتره!

    حمید حمید (26 مرداد 1401 ساعت 08:51)

    دوست عزیز دیگنیتی هم دانگ فنگ است!

    امین امین (19 خرداد 1402 ساعت 23:10)

    البته هم لاماری و هم دیگنیتی جفتشون دانگ فنگ هستن
    Dongfeng fengxing t5 evo لاماریه
    Dongfeng ix دیگنیتی

  • قاسم قاسم (8 مرداد 1401 ساعت 16:43)

    ماشین به درد نخور چینی که تو چینم کسی نمیخره

  • مهراد مهراد (5 مرداد 1401 ساعت 11:45)

    توشو نگاه کن تورو خدا انگار رفتن از علائدین یه تبلت چینی خریدن چسبوندن وسط داشبورد.
    حیف پول که آدم به فردا T5 بده

  • asghar asghar (5 مرداد 1401 ساعت 10:41)

    چرا امروز نه؟

  • حمیداوی حمیداوی (5 مرداد 1401 ساعت 10:40)

    نه ماشینه آش دهنسوزیه، نه فردا موتور...! هیچ خبری از بازار دست دوم و خدمات پس از فروش هم نیست...! شورشو داروردن

  • علی علی (5 مرداد 1401 ساعت 10:15)

    مشکیش از بیرون لااقل قشنگه

  • ممد ممد (5 مرداد 1401 ساعت 10:02)

    بالاخره لنگه کفش در بیابان نعمته!

  • محدثه محدثه (5 مرداد 1401 ساعت 09:22)

    ماشین آشغالیه، موتورش ضعیفه جون نداره راه بره. اتاقش میلرزه . یه ماتیتور مسخره داره تو دست انداز از جاش درمیاد. افتضاح!!!

    R.m R.m (12 خرداد 1402 ساعت 12:27)

    فکر میکنم بهترین نظر مربوط به شما باشه
    چون این ماشبن فقط ۱۵۰ اسب توان داره و برای اون ابعاد ماشبن خنده داره یعنی باید با ۲ تا سرنشین گرمای تابستون کولر روشن با شیب ۲۰ درجه از ماشین پیاده بشی و خواهش کنی که بره ولی نمیره و باید زحمت بکشین و بکشین ماشینتون
    من این ماشین ندارم ولی همین ۱۵۰ اسب کافیه که حتی بهش فکر هم‌نکنم برای خرید

  • محمد محمد (1 تیر 1401 ساعت 17:37)

    بنظر کمی مغرضانه بود متن و در مورد کیفیت کابین و در کل طراحی ظاهر و فنی این خودرو جانب انصاف رعایت نشده. فکر نمیکنم رقبایی که ذکر شدند چندان کیفیت خاق العاده ای داشته باشند که T5 را نشه رقیب سرسختی دانشت. ضمن اینکه طراحی به اصطلاح تبلت داخل خودرو و در کل طراحی کابین به سلیقه بسیاری از افراد زیباست و نویسنده سلیقه شخصی خود را شدیدا دخیل کرده.

خودروهای هم رده