درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
با سلام
ضمن احترام به نویسنده عزیز مورد دوم کاملا اشتباه است ضامن دسته ترمز دستی برای آزاد کردن در هنگام رها کردن ترمز دستی است و در هنگام بالابردن اهرم دستی اصلاً نیازی به فشردن کلید آن نیست و متخصصین اینطور مثال میزنند که اتومبیل شما مستهلک می شود ولی این چرخ دنده ها همچنان سالم باقی می ماند بنابراین بطوریکه شایع شده اصلا به این کار نیازی نیست.
خوانندگان و نویسنده ها بهتر است قبل از توصیه های عمومی، موضوعات را با مطالعه و نگاهی به تعداد زیادی از منابع معتبر جمع آوری و بیان فرمایند.
موفق باشید
در کشورهای اروپایی اگر دگمه ترمز دستی را نگه نداری و ترمز دستی را بالا بکشی در امتحان گواهینامه رد می شی پس درستش اینه که دبرای بالا کشیدن ترمز دستی دگمه را فشار بدی
سلام چه طور کنترل روی فرمان داشته باشیم هم به متن تون اضافه کنید
داداچ همه ی اینارو راننده ها میدونن،باید خواننده ها بخونن که هیچی از رانندگی نمیدونن،در ضمن همه بلدن تو خیابون ویراژ بدن،و اونایی هم که دارن ویراژ میدن بدونن اگه رانندگانی که آروم میرن اگه همینطور به مسیرشون موقع ویراژتون ادامه بدن مطمئنا تصادعپف میشه،و این اونا هستن که با کنترل ماشین نمیذارن بزنین به ماشینشون،پس راننده ی مسلط با دست فرمان بهتر لایی کش ها نیستن تو مغزتون فرو ببرید
ممنون
سلام عالی بود عالی بود من چند مورد از موارد بالا را انجام می دادم ازتون ممنونم علی الخصوص گاز دادن قبل از خاموش کردن من قبلا این کار را کردم که البته مشکل بالا هم برایم پیش آمده
خیلی مفید بود مخصوصاً اون قسمت تعویض روغن گیربکس، چون سرویس کارها معمولاً از روغن گیربکس چیزی نمی دانند و اغلب نه چک می کنند و نه از راننده چیزی می پرسند...
سرعت در سراشیبی با دنده سبک راهم اضافه کنید وقتی در سراشیبی با دنده سنگین حرکت منیم کمتر نیاز به ترمز گرفتن خواهیم داشت لذا رانندگی منطقی و با اطمینانی را تجربه خواهیم کرد