1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. چری آریزو ۶ رسما معرفی شد; قیمت، ۲۹۰ میلیون تومان

چری آریزو ۶ رسما معرفی شد; قیمت، ۲۹۰ میلیون تومان

خودروی ۳۰۰ میلیونی چری در ایران معرفی شد
10 بهمن 1397
  • 9

مدیران خودرو ساعاتی پیش رسما طی مراسمی در هتل استقلال تهران، جدید ترین محصول سواری خود برای بازار ایران را معرفی کرد.
IMG_1169.jpg
آریزو 6 محصول جدید چری است که بهار امسال در چین رونمایی شد و نخستین بار در اوایل پاییز به ایران آمد، این خودرو در واقع برادر بزرگ تر چری آریزو 5 است که مدتیست در بازار ایران حضور دارد و قرار است با ابعاد بزرگتر و طراحی بروزتر خود، در کنار امکانات رفاهی بیشتر، شانس خود را به عنوان لوکس ترین سواری چری برای بهره بردن از فرصت طلایی بوجود آمده در سگمنتی بالاتر از آریزو 5 توربو بیازماید.

IMG_1187.jpg

قبل از شروع مراسم رونمایی chery Arrizo 6، یک کنفرانس خبری کوتاه برگزار شد و مدیران ارشد مدیران خودرو، ضمن ارایه توضیحاتی در مورد شرایط موجود و برنامه های شرکت، به سوالات های خبرنگاران پاسخ دادند، در ابتدا مهندس شریعت رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو ضمن اشاره به اوضاع سخت صنعت خودرو و رکود شدید حاکم بر بازار، به تجربه ۱۵ ساله حضور چری و ام وی ام در ایران اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجریبات گذشته، بتوان از شرایط سخت فعلی گذر کرد.
ایشان همچنین خروج خودروهای وارداتی از بازار ایران و بازار جدید ایجاد شده را فرصتی برای موفقیت آریزو ۶ در بازار کشور برشمردند.

IMG_1190.jpg

همچنین آقای شو، معاونت فروش مدیران خودرو با اشاره به اهمیت بازار ایران برای چری و بدست آوردن بیش از ۴۰۰ هزار مشتری در ایران، اعلام کردند حضور چری در ایران دایمی خواهد بود و دغدغه ای در این مورد وجود ندارد، اما در عین حال اعلام کرد که تحریم ها شرایط بسیار سختی برای صنعت خودرو ایجاد کرده و گاها ممکن است باعث کاهش سرعت اجرای برنامه های این شرکت در ایران شوند.

IMG_1222.jpg

پس از پایان این نشست، مراسم رونمایی از آریزو ۶ انجام شد و بابک صدرایی مدیر بازاریابی این شرکت، به تعدادی از ویژگی های قابل توجه این خودرو اشاره کرد.
IMG_1237.jpg

IMG_1243.jpg

IMG_1245.jpg

IMG_1249.jpg

در ادامه نیز مهندس شریعت به روی سن رفته و قیمت چری آریزو ۶ را که با توجه به تخصیص ارز نیمایی(بیش از ۸۲۰۰ تومان) محاسبه شده، ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کردند.

IMG_1299.jpg
اکنون در بحبوحه اوضاع نابسامان صنعت خودرو و رکود بی‌سابقه بازار، مدیران خودرو این سدان جدید چری را در هتل استقلال تهران معرفی کرد تا به نوعی با این خودرو قمار کرده باشد. همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم،شرایط بازار ایران به سمت و سویی پیش رفته که تقریباً نمی توان هیچ رقیب هم کلاسی برای آریزو 6 معرفی کرد و قطعا در صورتی که قیمت ۲۹۰ میلیونی برای آریزو 6 از سوی فعالین بازار مورد قبول واقع شود، مدیران خودرو خواهد توانست از شرایط موجود به نحو احسن بهره برداری کرده و فروش بسیار مناسبی را تجربه کند.

IMG_1268.jpg
اما این میدان خالی از رقیب، همزمان یک تهدید بزرگ نیز برای آریزو 6 و مدیران خودرو به حساب می‌آید، چرا که عدم پذیرش قیمت۲۹۰ میلیونی آریزو 6 از سوی بازار  و حضور در بازه‌ قیمتی که خودروهای کره ای خوش فروش هم در آن به سختی زنده ماندند، می تواند آینده مبهم و فروشی محدود را برای آریزو 6 به ارمغان آورد....

IMG_1290.jpg

آریزو 6 از زبان طراحی جدید چری بهره برده و جلوپنجره آن شباهت زیادی به چری تیگو 7 دارد و در عقب خودرو نیز  طراحان به خوبی کار خود را انجام داده اند تا نمای عقب بسیار جدیدتر از آریزو 5 دیده شود.
کابین خودرو هم با وجود هارمونی مناسب طراحی و رنگ قطعات و کاهش استفاده از پلاستیک خشک، به خوبی نمای خودرویی لوکس تر از محصولات گذشته را تداعی می‌کند.

IMG_1337.jpg
در بخش قوای فنی نیز آریزو 6 از پیشرانه 1.5 لیتری آشنای چری (مشترک با تیگو 7 و آریزو 5 توربو) بهره می‌برد، همچنین نیروی تولید شده توسط این خودرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک cvt به چرخ های جلو منتقل خواهد شد، چری با بهبود عملکرد سیستم انتقال قدرت cvt این خودرو موفق شده تا محصول خود را با توانایی های حرکتی قابل قبولی به بازار عرضه کند.

فروش این خودرو به زودی به صورت نقدی آغاز خواهد شد.

مشخصات و اطلاعات فنی چری آریزو ۶ + قیمت

منبع car.ir


نظرات

  • علي علي (16 بهمن 1397 ساعت 10:16)

    واقعا اين ماشين اين قيمت نمي ارزد

  • مهدی مهدی (14 بهمن 1397 ساعت 14:18)

    دقیقا قیمت نسل جدید تویوتا کمری (2019 ) که در امارات 91000 درهم است....؟؟؟؟چقدر ما بدبختیم.....

  • علی آقایی علی آقایی (14 بهمن 1397 ساعت 13:58)

    کدوم آدم غیر عاقلی میاد مزدا نیو صفر 270 میلیونی را ول میکنه تا یه ماشین کره ای هم نه چینی را 290 میلیون بخره!!!

  • فرزاد فرزاد (10 بهمن 1397 ساعت 21:56)

    اگر کشور توسط یک ایرانی وطنپرست اداره می‌شد که ارزش پول ملی رو حفظ میکرد و صدالبته شان و شخصیت ملت رو ، فقط باید تو اینترنت ببینید که بجای این خودرو با این قیمت، فراری پورتوفینو ۲۰۱۹ چیه که کافران میخوان سوار بشن!

  • کیومرث کیومرث (10 بهمن 1397 ساعت 14:46)

    ضرب المثل قدیمی : آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه. در شرایط اقتصادی کنونی و به دلیل عدم نظارت مراجع ذیربط و از سوی دیگر بسته شدن را ههای واردات خودرو شرکت مدیران خودرو هم فرصت را غنیمت دانسته و تا جایی که امکان دارد قیمت ها را بالا می برد. دوستانی که قصد خرید محصولات چری را دارند کافی است نگاهی به بازار دست دوم آن داشته باشند.

  • حسین حسین (10 بهمن 1397 ساعت 12:49)

    به نظر می رسه حداقل 100 میلیون بیشتر از قیمت عرضه میشه. چی سر ملت میاد ؟

  • میثم میثم (10 بهمن 1397 ساعت 12:44)

    سلام. ول کنید این اشغال های دست چندم چینی رو. واسه خودشون بازار باز کردن پول ملتو بکشن بالا.

  • مهدي مهدي (10 بهمن 1397 ساعت 11:24)

    290 ميليون؟ اشتباه تايپي نيست؟

  • ..ا ..ا (10 بهمن 1397 ساعت 10:11)

    آدم باید واقعیتو قبول کنه اینکه این ماشین گرون تقصیر شرکت نیست پول ما خیلی بی ارزشه .