1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. توقف تولید MG360؛ تکلیف خریداران چیست؟

توقف تولید MG360؛ تکلیف خریداران چیست؟

توقف تولید یک چینی دیگر؛ تعیین تکلیف خریداران تا مهرماه!
13 شهریور 1398
  • 1

صبح امروز مطلبی منتشر کردیم که در آن به وضعیت نا مشخص تحویل خودروهای mg360 شرکت صنعت خودروی آذربایجان و بلاتکلیفی خریداران اشاره شده بود...
در این مطلب به نارضایتی برخی مشتریان اشاره شده بود و ایشان با توضیح زمان و شرایط ثبت نام اعلام کردند علی رغم گذشت بیش از یکسال از زمان ثبت نام، خبری از تحویل خودروها نیست و از جانب شرکت هم پاسخ درستی دریافت نشده است.

بر همین اساس برای پیگیری وضعیت تعهدات باقیمانده این شرکت به مشتریان، با یکی از مسئولین صنعت خودروی آذربایجان تماس گرفتیم، ایشان در پاسخ به مسائل مطرح شده ضمن اشاره به شرایط تحریمی کشور، اعلام کردند سایک موتور، شرکت مالک خودروسازی MG با توجه به فعالیت های گسترده در دیگر کشورها، مجبور به تبعیت از این تحریم ها شده و ارسال پک های CKD خودروی MG360 به ایران را متوقف کرده است تا تولید این خودرو در ایران عملا متوقف شود.

تلاش صنعت خودروی آذربایجان برای ادامه تولید خودرو

در ادامه ایشان به خبرنگار car.ir اعلام کردند هرچند احتمال تولید و تحویل خودروهای ام جی 360 به خریداران بسیار ناچیز شده است، اما عزم شرکت صنعت خودروی آذربایجان برای تولید خودرو در کشور و جلب نظر خریداران ادامه دارد و این شرکت برای ادامه همکاری با ام جی، یا توافق با شرکای جدید در تلاش است.

اعلام پیشنهادات و برنامه های شرکت در هفته اول مهرماه

همچنین مسئولین شرکت صنعت خودروی آذربایجان اعلام کرده اند، برنامه های آتی شرکت نسبت به عرضه تولیدات جدید، نحوه ایفای تعهدات به مشتریان و همچنین گزارش عملکرد شش ماه اول سال 98 در رابطه با خودروی ام جی 360، تا هفته اول مهر ماه مشخص خواهد شد و در همان زمان از طریق یک نشست خبری با رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید...

منبع car.ir


نظرات

  • آیدا آیدا (26 بهمن 1398 ساعت 13:54)

    چرا با وجود انصراف پولمونو نمیدید؟ ما اول زندگی هستیم و به پولش احتیاج داریم. واقعا انصاف سرتون میشه؟شما مسلمونید واقعا؟ ۵ ماهه انصراف دادم پولمو ندادید باید برم ازتون شکایت کنم؟