درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
باید بگم که سزای گرانفروش نخریدن است .
خب نخرید جانم نخرید ...نخرید ...نخرید تا با این وضع زار و بدبختی وقرار داد ننگین جنس آشغال بهتون نفروشن.
برابر قانون کلیه قوانین ومصوبات عطف به ما سبق نمی شود. جگونه است که قیمت گذاری خودرو عطف به ماسبق شده است.
دوم آنکه تمام قیمت گذاری ها باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد. اگر به تصویب اعضا ستاد رسیده است صورت جلسه مربوطه را منتشر نمایند.
یه جوری برا ایرانخودرو تبلیغ میکنین که لامبورگینی برامحصولاتش تبلیغ نمیکنه
آخه مومن از دوساله پیش انواع خودرو پیش فروش شده چرا همون موقع قطعات نخریدن که الان بخوان برن گرون بخرند اگه اون موقع تحریم بودیم الانم تحریمیم
الان چندین ساله یارانه ملت یه قیمت مونده چرا دادنی هاتون با تورم بالا نمیره
اینو تاریخ ثبت میکنه که همیشه دستتون تو جیب مردم بوده
اگه بین این قیمت گذاریزی به جیب و وضع مردم نگاه کنن خیلی بهتر میشه تا فکر خودشون
برای اجحاف در حق خریداران این محصول کافی بود بگویند چون زورمان میرسد شما را می چاپیم
اینهمه مغالطه و آدرس غلط دادن و توجیه لازم نبود
اولا خودرویی که برای فروردین 99 پیش فروش شده
قطعاتش می بایست پیش تر و با دلار ارزان تر خریداری شده و (در تابستان 98) در انبار موجود می بود تا مجوز پیش فروش محصول را صادر نمایند
در غیر اینصورت فرآیند قانونی طی نشده و لذا این بهانه های ذکر شده بی معنی است
ثانیا کارشناسان شورای رقابت باید معرفی شده و توضیح دهند که بر چه مبنای عقلایی و منطقی چنین قیمت نجومی را برای این محصول درنظر گرفته اند؟؟ (یک مقایسه با قیمت سایر محصولات داخلی در موعد تحویل مقرر بد نیست)
فراموش نباید کرد که این محصول با تاخیر عرضه شده و در خلال این مدت قیمتها در بازار بسیار افزایش داشته اند، اینکه بخواهیم قیمتهای امروز بازار را ملاک تصمیم قرار دهیم ظلمی است مضاعف
جالب آنکه این محصول بلافاصله پس از تعیین قیمت آماده عرضه به مشتریان شده و دعوتنامه صادر شده است
آیا این مصداق احتکار و گرانفروشی نیست؟؟؟
شورای رقابت ، سازمان حمایت، وزارت صمت و سازمان بازرسی باید مشخص نمایند قیمت تمام شده این محصول در شرایط زمان مقرر چقدر می بود؟ (با فرض خرید قطعات پیش از اعلام پیش فروش و طی مراحل تولید در سال 98)
و این نکته را نیز در نظر داشته باشند خریداران این محصول مشارکت در تولید نموده اند
اینکه یک طرف شراکت سود آنچنانی از بازار آشفته خودرو ببرد و طرف دیگر که هیچ نقشی در تصمیم گیری ها، گرانی و تورم و آشفتگی بازار نداشته تاوان پس بدهد در کجای قاموس نظام اسلامی می گنجد؟!؟!
اساسا طبق اصول شرعی وقتی ثمن معامله نامشخص باشد آن معامله باطل است
مسئولین امر توضیح دهند چرا فرآیند تامین قطعات لازم و قیمت گذاری محصول، بدرستی صورت نگرفته و هیچگاه قیمت قطعی پیش از پیش فروشها مشخص نیست
تنها چند روز قبل خبری در رسانه ها منعکس شد که قیمت این محصول برای مشتریان سه ماهه اول 178 میلیون تومان و برای سه ماهه دوم بین 220 تا 245 میلیون تومان تعیین گردیده
اگر این خبر کذب بوده چرا منتشر شده و چرا با گویندگان و منتشرکنندگان خبر برخوردی صورت نپذیرفته
اگر هم صحت داشته با چه منطق و عدالتی به ناگهان دعوتنامه ای با مبلغ گزاف به دست مشتریان رسیده است؟؟؟
جای دارد که وکلای مردم در مجلس و دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی ذیربط به موضوع ورود کرده و اندکی به اثرات همین یک قلم قیمت گذاری دنا پلاس اتومات بر بازار خودرو که تنها از پنجشنبه هفته گذشته تا کنون منجربه خط دهی به بازار و افزایش مجدد قیمتها گردیده نیم نگاهی داشته باشند
و این نکته را هم مدنظر قرار دهند که دلار پیش از این قیمتهای بالاتری را تجربه کرده بود و لذا یقینا این افزایش اخیر قیمتها در بازار تنها متاثر از قیمت دلار نبوده است
باقی فحش است و لعنت بر بانیان و مسببان و دسیسه چینان پشت صحنه
والسلام
به نظر من این خودرو به علت بسیار به روز بودن !
در حیطه پورشه و بوگاتی بایت قیمت گذاری شود
زیرا از برداشتی که از سخنان نویسنده و ناشر مشخص
است . خودشان از اعضای مافیای خودرو میباشند.
که سیری ناپذیر است.