1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. قیمت شاهین و کوییک اتوماتیک به زودی اعلام می‌شود

قیمت شاهین و کوییک اتوماتیک به زودی اعلام می‌شود

22 شهریور 1399
  • 2

کلینیک قیمت‌گذاری دو محصول شاهین و کوییک اتوماتیک از مجموعه محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد. 

در این کلینیک که باحضور نمایندگان مرکز ملی رقابت، هیئت‌رئیسه اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل، نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز مطالعات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه بازار، امور مشتریان و قیمت‌گذاری گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، در خصوص قیمت‌گذاری دو محصول شاهین و کوییک اتوماتیک، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این کلینیک، گزارشی از امکانات، آپشن‌ها و سطح فناوری به‌کار رفته در دو خودرو مذکور ارائه شد و قیمت تمام‌شده هریک از این امکانات، به‌صورت ارزی و ریالی محاسبه و مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه، وضعیت امکانات و خصوصیات دو محصول شاهین اتوماتیک و کوییک اتوماتیک با خودرو‌های هم‌رده و رقبای موجود در بازار کشور مورد مقایسه قرار گرفت تا قیمت‌گذاری به‌صورت منصفانه و دقیق صورت گیرد.

همچنین اعضای حاضر در کلینیک، در جلسه‌ای خصوصی بدون حضور کارشناسان سایپا، تمامی موارد را مجدداً بررسی کردند تا در آینده قیمت نهایی هر دو خودرو تعیین و به گروه خودروسازی سایپا ابلاغ شود.



نظرات

  • منتقد منتقد (22 شهریور 1399 ساعت 19:26)

    خب خب خب مردم حالا باید منتظر قیمت گذاری فضایی باشن و باز هم با دیدن قیمت ها شوکه شن و هیجان رو تجربه کنن فکر کنم خودروسازیا علاوه بر تولید فرغون تو کار سرگرمی هم هستن جالبه
    مردم الان منتظرن تا حداقل قیمت این دو پایین باشه ولی خب میبینن که خیاله
    من شک ندارم که اینا از دنا گرون میشن

  • پدر پدر (22 شهریور 1399 ساعت 11:36)

    کوئیک اتومات تو این بازار با دلار 26 تومنی،400 تومن پول شه..و شاهین دنده ای هم 300 تومن می ارزه..شاهین اتومات هم 500