1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. امروز صاحبان جدید 8 هزار خودرو، مشخص خواهند شد

امروز صاحبان جدید 8 هزار خودرو، مشخص خواهند شد

19 مهر 1399
  • 2

 

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در روز چهارشنبه هفته‌ای که گذشت و با بررسی اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، برای ۸۰۰۰ خودرو در نظر گرفته شده در این مرحله، ساعت ۹ صبح امروز (شنبه)، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو برای بار چهارم از روز دوشنبه (۱۲ مهر) آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت. در نهایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۶ مهر) مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده و بررسی اطلاعات متقاضیان آغاز شد. ایران‌خودرو برای این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود عرضه حدود ۸۰۰۰ خودرو را در قالب سه محصول راناپلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه در نظر گرفته بود.

خودروهای این طرح شامل سورن پلاس ، رانا پلاس و وانت آریسان می باشد 

قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو صبح امروز (شنبه ۱۹ مهرماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به منتخبان اعلام خواهد شد.

منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی و دریافت پیامک، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ در غیر این صورت ثبت‌نام ایشان کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

همچون روال سابق طرح‌های پیشین، رنگ خودروهای تحویلی از میان رنگ‌های قابل عرضه و بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهد شد؛ همچنین امکان انتخاب کارت طلایی در مرحله واریز وجه به انتخاب مشتری وجود خواهد داشت.

 

 



نظرات

  • درازگوش درازگوش (19 مهر 1399 ساعت 21:48)

    ما مردم ایران چقدر خوشبختیم که امروز قراره به قید قرعه یک خودروی بازیافتی رو به قیمت خون پدر سازنده قرعه کشی کنن و از بین یک میلیون و خورده ای آدم به هشت هزار نفر لگن جدید برسه. واقعا خدایا شکرت!

  • میرزاپور میرزاپور (19 مهر 1399 ساعت 12:21)

    بله امروز بازم یه سری ماشین میرسه به دار و دسته و فک و فامیل و اطرافیان و اینا ...
    قرعه کشی فقط یه سرگرمی و بازی برای مردم عادیه