درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
والا نه تنها خودرو خارجی ؛ خودرو داخلی ؛ آرایشی و بهداشتی ؛ خدمات ؛ زمین و خونه و آپارتمان و مغازه و
یا چدن و آهن و آهن قراضه و ... از یه سال پیش تا الان حدود ۳ برابر شده
من نمی دونم زمین دیگه چرا داره میره اینقدر بالا
اونم به دلاره؟
کل مملکت زمینه اون چجوری دیگه اینقدر گرون شده؟
تنها چیزی که ده برابر نشده قیمت ماشین در کارخونس
به نظرم این معضل به تصمیمات اشتباه قبلی بر میگرده ؛ زمانی که صنعت با واردات بی رویه روبه رو شد و باعث ورشکستگی صنعت شد
الان هم با واردات چیزی درست نمیشه، واردات مثل قرص مسکن می مونه
تو کشور سالی ۱ میلیون تقاضای خودرو وجود داره
کشور اصلا اونقدر درآمد داره که سالی ۱ میلیون خودرو وارد کنه ؛ تازه اونم دست دوم؟؟؟؟
همین خودروهای نیمه وطنی هم تامین قطعاتشون کار راحتی نیست چه برسه به خودروی دست دومی که معلوم نیس زیر پای کی بوده و چطوری ازش استفاده کرده و اصلا تعمیرش داخل کشور امکان پذیر هست یا نه!
در این شرایط سخت نباید ارز کشور صرف واردات خودرو شود. مردم برای داروهای کمیاب کرونا چند صد میلیون هزینه می کنند و زندگی خود را برای نجات جانشان می فروشند. اگر ارزی وجود دارد واردات داروی خیلی ضروری تر است هر کسی مس خواهد ماشین خارجی سوار شود پولش را بدهد شما نگران آنها نباشید. آقای کاشانی نگران درآمد همکاران خودشان هستند تا دلسوز کشور
خدایا چه بلایی به سرمان میاد.آخه چه گناهی کردیم.خودرو دست دوم..میلیارد تومان...چراغ جلو 200میلیون...آفرین به مسولین واقعا دم همتون گرم.مردم ایران لیاقت هیچی رو ندارند.همینطور برید جلو منقرض بشیم تموم شه.
محاسبه قیمت تمام شده ای که اعلام میکنن با روش صحیح انجام نمیشود . هزینه شرکت های اقماری . هزینه افزایش بی رویه پرسنل تولید و سربار . هزینه خرید قطعات با قیمت های دلالی و........ نهایتا فیمت تمام شده را تعیین میکند که عملا خلاف واقع است و به ضرر مصرف کننده !!