1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز فروش جک T8 تا دوماه آینده + حدود قیمت

آغاز فروش جک T8 تا دوماه آینده + حدود قیمت

ورود JAC T8؛ منتخب "پیکاپ های هوشمند چین" به بازار ایران + عکس
28 مهر 1399
  • 3

 

ارائه یک پیکاپ جدید از برند چینی JAC توسط کرمان موتور؛ یکی از اخبار مهم خودرویی صنعت خودروی کشور طی ماه گذشته بود که جزئیات کاملش را  منتشر کردیم. همانطور که اشاره شد حضور جک T8 می تواند تنوعی برای بازار کلاس پیکاپ در ایران باشد که به علت تحریم ها و کاهش فعالیت برندهای خارجی عملا تنوع خاصی در صفر کیلومترهای آن مشاهده نمی شود.

4.jpg
براساس اطلاعات موجود، این پیکاپ احتمالا تا 2 ماه آینده وارد بازار کشورمان خواهد شد.

پس از آنکه ویژگی ها و قابلیت های جک T8 را مطالعه کردید، بد نیست اشاره ای نیز به کسب جایزه ای با عنوان "بهترین پیکاپ هوشمند سال 2019 چین" داشته باشیم که جز موفقیت های تی8 محسوب می شود.

1.jpg

در سال گذشته میلادی و طی مراسمی در موزه اتومبیل پکن، از میان برندهای مختلف تولیدکننده پیکاپ در چین جایزه مذکور برای کلاس پیکاپ های بزرگ به تی8 اختصاص یافت.

در کابین تی8 از یک نمایشگر لمسی 8 اینچی با تراکم پیکسلی بالا استفاده شده که از سامانه ناوبری GPS و همچنین دوربین عقب پشتیبانی می کند. جک تی8 به شبکه هوشمند "J-ConNet2.0" مجهز شده که این یک سامانه اختصاصی برای پیکاپ ها محسوب می شود و براساس آن کاربر خودرو می تواند از اپلیکیشن تلفن هوشمند مرتبط با آن استفاده کند تا دسترسی به اطلاعات کاملی از آخرین وضعیت پیکاپ مطلع شود و علاوه بر این بتواند برخی از کنترل ها را در حالت ریموت بر خودروی خود داشته باشد.

3.jpg

کاربر در سریع ترین زمان به اطلاعات مکانی مانند جای پارک، سوختگیری، کارواش و ... از طریق سامانه مذکور دسترسی خواهد داشت. هر چند این امکان در کشور چین برای تی8 فعال شده اما شرایط سخت افزاری و برخی از زیرساخت های نرم افزاری لازم در این محصول فراهم است و در صورت فراهم شدن اطلاعات مرتبط می توان در بهترین شکل ممکن از ویژگی های هوشمند این پیکاپ چینی بهره مند شد.

2.jpg

سامانه اتصال داخلی "کارلایف" یکی دیگر از فناورانه های تی8 است که با استفاده از آن می توان به انتقال فانکشن ها مانند انواع پلی لیست از گجت هایی شامل تلفن همراه، مدیا پلیرها و ... به سیستم هوشمند خودرو پرداخت. این انتقال از نظر سخت افزاری توسط پورت یو اس بی و یا بلوتوث تی8 انجام می شود.

همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی امکان دریافت تماس و یا اعمال تغییرات در سامانه ناوبری بدون دخالت دست را فراهم کرده است.

براساس برخی اطلاعات دریافتی ما، حدود قیمت این محصول 700 میلیون تومان خواهد بود ولی امکان دارد با توجه نوسانات نرخ ارز این قیمت در زمان آغاز فروش رسمی متفاوت باشد.

9.jpg

10.jpg

8.jpg

6.jpg

5.jpg

 

 



نظرات

  • کاربر سایت کاربر سایت (28 مهر 1399 ساعت 21:52)

    خوب مایه پامون لب گوره وازبچه گی عاشق پیکاپ بودم وارزوبدل خواهم مردیادجیپ سیمرغ وجمس آمریکایی بخیرکه هرکس اراده می کردمی خرید

  • کاربر سایت کاربر سایت (28 مهر 1399 ساعت 21:49)

    من متاسفم که نظرم اول باید ممیزی بشه وبعدنشان داده بشه شماهانظرخواستیدومن باادب تمام نظرم را گفتم

  • کاربر سایت کاربر سایت (28 مهر 1399 ساعت 21:46)

    خوب مثلاً پیش فروش شدایا1درصدازجامعه توان خریددارند؟