1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر نسل جدید نیسان پیکاپ(فرانتیر) لو رفت!

تصاویر نسل جدید نیسان پیکاپ(فرانتیر) لو رفت!

شکار تصاویر نسل جدید نیسان پیکاپ(فرانتیر) توسط جاسوسان!
6 آبان 1399
  • 0

همهٔ ما میدانیم که پس از سال‌ها سرانجام نسل جدید نیسان فرونتیر در راه است زیرا نیسان در تیزر اخیری که از محصولات آیندهٔ خود منتشر کرد، این پیکاپ میان سایز را هم نشان داد. همچنین در ماه آگوست نیز فرونتیر جدید در حال آزمایش رؤیت شد و بنابراین به‌زودی باید شاهد رونمایی رسمی آن باشیم. البته قرار بود این پیکاپ جدید در سپتامبر امسال رونمایی شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این اتفاق به تعویق افتاد؛ اما نیازی نیست برای دیدن طراحی نسل جدید فرونتیر تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانیم زیرا تصاویر واضحی از آن افشا شده که ظاهر این پیکاپ ژاپنی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

با توجه به این تصاویر، طراحی نسل جدید پیکاپ نیسان شباهت زیادی به برادر دوقلوی آن یعنی ناوارا دارد. البته در این تصاویر دو فرونتیر دیده می‌شود. نمونهٔ سفیدرنگ نمای سنتی‌تر و معمول‌تری دارد و به یک جلوپنجرهٔ بزرگ با حاشیهٔ کرومی پهنی مجهز است که در بالای آن کلمهٔ FRONTIER نقش بسته است. دی‌لایت‌های خودرو نیز مشابه نمونه‌هایی است که در کانسپت Z پروتو دیدیم ولی در اینجا فرم تیزتر و مربع‌تری دارند. در عقب خودرو هم چراغ‌های ساده‌ای دیده می‌شود که شکل و گرافیک داخلی آن‌ها به پیکاپ بزرگ‌تر تایتان شباهت دارد. در پایین درب بار نیز کلمهٔ FRONTIER حک شده است.

Nissan-Frontier-3-767x511.jpg

فرونتیر دومی که در این تصاویر افشایی دیده می‌شود خاکستری‌رنگ بوده و از نوع آفرودی PRO-4X است. در ظاهر این مدل همان چیزهایی که از یک پیکاپ اسپرت و آفرودی انتظار می‌رود یعنی لاستیک‌های بزرگ، گارد جلو و حذف تزئینات کرومی دیده می‌شود. هرچند هنوز هم باید به این تصاویر با دیدهٔ تردید نگریست ولی از سوی دیگر وسوسه می‌شویم باور کنیم این نسل جدید همان فرونتیری است که شانزده سال است روی خط تولید قرار دارد. پس بهتر است منتظر رونمایی رسمی باشیم که دیر یا زود اتفاق می‌افتد.

منبع پدال


نظرات