1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تحویل نخستین سری سورن پلاس به مشتریان

تحویل نخستین سری سورن پلاس به مشتریان

6 آبان 1399
  • 4

 

گروه صنعتی ایران‌خودرو که چند روز قبل فروش فوق‌العاده برخی محصولاتش را برگزار کرد، حال تحویل نسخه جدید سورن را برای برندگان قرعه‌کشی اخیر آغاز کرده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو که چند روز قبل فروش فوق‌العاده برخی محصولاتش را برگزار کرد، حال تحویل نسخه جدید سورن را برای برندگان قرعه‌کشی اخیر آغاز کرده است. «سورن‌پلاس» که نمونه فیس‌لیفت این سدان خانوادگی به‌شمار می‌رود، از ابتدای هفته جاری به دست خریداران رسیده است.
 باتوجه به قوانین مربوط به فروش فوق‌العاده خودروها، مالکان امکان فروش سورن‌پلاس تا یک سال را در بازار آزاد ندارند و درصورت واگذاری خودرو، خلاف قوانین رفتار کرده‌اند. به عبارت ساده‌تر سند این خودروها در رهن ایران‌خودرو است و هرگونه خریدوفروش آنها به صورت قولنامه‌ای قابل‌انجام است.
سورن‌پلاس با امکاناتی مانند چراغ روشنایی روز، رینگ‌های آلومینیومی، دو کیسه هوا، تزیینات مشکی پیانویی کابین، دستگیره‌های درِ جدید (مشابه دنا) و... مجهز است. درحال‌حاضر سورن‌پلاس با پیشرانهEF7 یورو۵ به بازار آمده و ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۹‌نیوتون‌متری را در اختیار راننده می‌گذارد. جعبه‌دنده ۵‌سرعته دستی هم توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

جزئیات مشخصات سورن پلاس

 

 



نظرات

  • یه بنده خدا یه بنده خدا (7 آبان 1399 ساعت 12:31)

    اقا لطفن در این خودرو سازیتون رو گل بگیرید فقط چراغ و نمای جلو وپشت رو تغیر میدید و یه پلاس بهش اضافه میکنین و قیمت خداتومن میدید مردم.مردم گدا گشنه هم بدو بدو برن بخرن ازماست که برماست نمیدونم مردم که میگن ماشین نیاز داریم و مجبوریم یعنی همون پژو و پراید و تیبا و ۲۰۶ براشون نغمه نمیخونه که تا ویرانخودرو یه گاری جدید میسازه میرن میخرن ما خو ماشینامون نه امنیت دارن نه کیفیت دارن فقط اسمشون تغییر کرده و ظاهرشون وگرنه از لحاظ امنیت و کیفیت یکی هستن چه سمندش چه پرایدش و چه پژو

  • م.ح م.ح (7 آبان 1399 ساعت 11:05)

    این دیگه چیه جدا . برین پیکانو آپشنال کنین ارزشش از این هم بیشتره . اون هاییم که خریدن برن ترشی شو بندازن .

  • منتقد منتقد (7 آبان 1399 ساعت 09:52)

    واقعا کسی رفته به این پول داده همین اپشنارو بیرون هم میزارن یه دی لایت و چرا
    غ عقب که شاهکار نیست
    شاهکار واقعی اینکه ماشین مدلل 99 مانیتور نداره واقعا شاهکاره
    یعنی یه طراحی زیبا و مدرن چقدر زمان میبره بشینید با جون و دل کار کنید نه اینکه هربار که ماشینو میاین تغییر چهره میدید واقعا اسم خودتونو گذاشتین خودرو سازی

  • عظیم عظیم (7 آبان 1399 ساعت 04:22)

    برید ماشینهای عقب افتاده رو بدیدبه مردم بجای این کارها