1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جنسیس، نخستین پیکاپ لوکس کره‌ای ها را می سازد؟

جنسیس، نخستین پیکاپ لوکس کره‌ای ها را می سازد؟

جنسیس وارد بازی پیکاپ‌ها می شود؟!
20 آبان 1399
  • 0


با وجود پیکاپ های رده میانی محبوبی همچون فورد F-150 و رم ۱۵۰۰ که در نسخه‌های فول خود وارد بازار لوکس‌ها شده‌اند، واقعاً نیازی به پیکاپ های برندهای لوکسی همچون کادیلاک اسکالید EXT و لینکلن مارک LT نیست. به نظر می‌رسد خریداران مشکلی با وجود نشان فورد یا جی ام سی روی کاپوت پیکاپ خود ندارند چراکه این خودروها دارای کابین‌هایی لوکس و مجهز هستند؛ اما اینکه خریداران به نشان یک پیکاپ اهمیت ندهند به معنی عدم تولید آن‌ها نخواهد بود.

Genesis-Pickup-Truck-2.jpg

به نظر می‌رسد کلبر سیلوا که یکی از طراحان دنیای خودروست با این موضوع موافق بوده و اخیراً پیکاپی از برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس را طراحی کرده است. این رندر به وضوح بر پایه شورولت کلرادو یا جی ام سی کانیون شکل گرفته اما خب دارای عناصر طراحی جنسیس GV80 2021 است تا با آن بتوان پیکاپ این برند کره‌ای را تجسم کرد.

Genesis-Pickup-Truck-3.jpg

سیلوا برای خلق این خودروی مجازی از جلوپنجره خاص محصولات جنسیس و چراغ‌های جداگانه شاسی‌بلند GV80 استفاده کرده است. او سپس رینگ‌های کرومی جنسیس را گرفته و چراغ‌های عقب را نیز تغییر داده تا بیشتر شبیه طراحی جداگانه محصولات جنسیس باشد. این طراح حتی نشان جنسیس و GV80 را نیز به درب پشتی این پیکاپ مجازی اضافه کرده است.

البته چنین چیزی را هرگز در دنیای واقعی نخواهیم دید اما قطعاً افراد زیادی دوست دارند یک اسب کاری لوکس از برندی سخت‌کوش را در جاده‌ها تماشا کنند.

کمپانی مادر جنسیس یعنی هیوندای در حال حاضر روی معرفی پیکاپی با نام سانتاکروز کار می‌کند و سیلوا قبلاً رندری از این پیکاپ با استایل برگرفته از توسان جدید را منتشر کرده است. گروه هیوندای دوست دارد همه‌چیز را مخفی کند و بنابراین شاید اجازه دهد جنسیس در آینده به پلتفرم سانتاکروز دسترسی پیدا کند.

hyundai-Pickup-Truck.jpg

اما ابعاد جمع و جورتر و کیفیت کابین GV80 ما می‌توانیم تولد یک پیکاپ خوب را تصور کنیم. قرار دادن پیشرانه‌های ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو یا ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو هم می‌تواند به تکمیل این زنجیره کمک کند.

hyundai-Pickup-Truck-2.jpg

منبع پدال


نظرات