1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی داغ ترین شاسی بلند آئودی منصوری؛ بدنه ای از فیبرکربن و یک پیشرانه آتشین + عکس

معرفی داغ ترین شاسی بلند آئودی منصوری؛ بدنه ای از فیبرکربن و یک پیشرانه آتشین + عکس

معرفی داغ ترین شاسی بلند آئودی منصوری + عکس
7 آذر 1399
  • 3

 

منصوری تیونر برجسته دنیای خودرو در یکی از پروژه های اخیر خود سراغ داغ ترین شاسی بلند برند آئودی یعنی آر اس کیو8 رفته است.  همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید جزئیات بدنه اسپرت بویژه بخش های فیبرکربنی به نمونه استاندارد افزوده شده تا یک پروژه اختصاصی با رنگ اصلی مشکی و مکمل قرمز پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

4.jpg

3.jpg

بطور کلی محصولاتی که توسط کمپانی منصوری طراحی و تینینگ می شوند طرفداران زیادی دارند و در کشور ما علاقه مندان به این کمپانی اخبار این تیپنینگ کار معروف ایرانی را پیگیری می کنند فراوان هستند. یکی از محبوب ترین محصولات اخیر این شرکت خودروی فورد GT جدید بود که می توانید گزارش آن را در اینجا مشاهده نمایید .

9.jpg

7.jpg
حاصل کار علاوه بر زیبایی خیره کننده موجب بهبود شرایط ائروداینامیک و داونفورس این شاسی بلند شده است. طراحی مشکی و قرمز داخل کابین نیز دنبال شده تا این قسمت نیز به سبک منصوری بروزرسانی شود.


اما تیونر برای پیشرانه نیز یک برنامه ویژه داشته طی آن نمونه 8 سیلندر 4 لیتری توربودوقلو دو تغییر اساسی را پشت سر گذاشته است. نخست آنکه سیستم ECU تغییر کرده و در مرحله بعد سیستم اگزوز استاندارد نیز با یک نمونه فوق حرفه ای جایگزین شده است.

1.jpg

5.jpg

با این تغییرات میزان خروجی پیشرانه به 780 اسب بخار و گشتاور به 1000 نیوتن متر رسیده است. این اعداد زمانی که به استاندارد کارخانه ای 591 اسب بخار و گشتاور 799 نیوتن متر نگاه می کنیم؛ ارزش های کار منصوری را بیشتر نمایان می کند.

8.jpg
آئودی آر اس کیو8 با موتور استاندارد طی 3.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد اما با تغییرات تیونر این زمان به 3.3 ثانیه رسیده است. بیشینه سرعت برابر با 320 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

10.jpg

6.jpg

 

 



نظرات

  • امید امید (8 آذر 1399 ساعت 12:52)

    من که مگه تو خواب از این طور ماشینا ببینم

    یه ایرانی یه ایرانی (8 آذر 1399 ساعت 20:42)

    سازندش ایرانیه

  • مصطفی مصطفی (7 آذر 1399 ساعت 11:37)

    توی خاب هم هیچوقت نخواهم دید که همچین ماشینی داشته باشم????????