1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. بهمن موتور: شاسی بلند دیگنیتی با کیفیت بالا به زودی می‌آید

بهمن موتور: شاسی بلند دیگنیتی با کیفیت بالا به زودی می‌آید

8 آذر 1399
  • 1

 

محصولات شرکت گروه بهمن، در همه زمان و همواره از نظر کیفیت و تمایز زبانزد مشتریان بوده است. به همین منظور خودروی شاسی بلند دیگنیتی نیز با هدف ارائه محصولی جدید و به روز و دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوت و خاص نسبت به محصولات جاری موجود در بازار کشور عرضه و سبد محصولات گروه بهمن موتور اضافه خواهد شد. این شاسی بلند چینی از طراحی به روزی برخوردار می باشد و کابین داخلی آن بسیار زیبا و مشتری پسند طراحی شده است. سعی شده است که این خودرو در آینده ای نزدیک بر خط تولید شرکت قرار بگیرد .

مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور با اشاره به این‌که با شروع تحریم‌ها در سال 97، صنعت خودرو کشور ازجمله صنایع اولیه بود که با محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، گفت: «با این وجود، همه تلاش ما در گروه بهمن و به‌ویژه در شرکت بهمن‌موتور عرضه محصولات جدید است و خوشبختانه شرایط سخت دوران تحریم را با تلاش فراوان پشت سر گذاشتیم و محصول جدیدی با نام دیگنیتی را به سبد محصولات بهمن‌مــــوتور افزودیم.» 

محمد ضرابیان بیان کرد: «محصولات این شرکت در همه زمان از نظر کیفیت و تمایز زبانزد مشتریان بوده است. به همین منظور خودرو دیگنیتی نیز با هدف ارائه محصولی خاص و دارای مشخصه‌های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار عرضه می‌شود.» 

ضرابیان تصریح کرد: «دیگنیتی به‌عنوان SUV شناخته شده و با طرح جلوپنجره و حجم‌‌دهی سپر از جذابیت‌ خاصی برخوردار است. همچنین نمای جانبی اسپرت و کوپه، جوان‌پسند و مد روز جلوه می‌کند و سبب ایجاد تمایز با سایر محصولات تولیدکنندگان داخلی است.» وی گفت: «دیگنیتی با پیشرانه 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ به بازار عرضه می‌شود و دارای بیشینه قدرت 148 اسب بخار و گشتاور ۲۲۰نیوتون‌متر است و این توان به‌وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. درخصوص تریم و تزئینات داخل نیز متفاوت با محصولات عرضه‌شده در داخل کشور بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.»

 

 



نظرات

  • Sajjad Sajjad (8 آذر 1399 ساعت 14:57)

    به نظر بد نمیاد. احتمالا پرایدم رو بفروشم ودوتا از اینا بگیرم.دیگ به دیگ میگه
    دیگ نیتی