1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی برای اوروس به خاطر احتمال آتش‌سوزی فراخوان داد + عکس

لامبورگینی برای اوروس به خاطر احتمال آتش‌سوزی فراخوان داد + عکس

13 آذر 1399
  • 1

 

برخی نمونه‌های لامبورگینی اوروس شاید به دلیل قطعات معیوب آتش بگیرند و به همین خاطر ایتالیایی‌ها اقدام به فراخوان سوپر شاسی‌بلند خود در آمریکای شمالی کرده‌اند.

این مشکل را پورشه سال پیش کشف کرده و اگرچه در آن زمان لامبورگینی شامل فراخوان نشده بود اما به دقت وضعیت را دنبال می‌کرد. در ماه جولای شکایت‌هایی درباره نشتی سوخت چندین خودروی مشتریان دریافت شد و بازرسی‌های جدیدی در داخل شرکت شروع شد.

6.jpg
۱۱ نوامبر بود که یافته‌های جدید به کمیته ایمنی محصول ارائه شد و در نهایت لامبورگینی تصمیم گرفت فراخوانی داوطلبانه برای حل این مشکل انجام دهد.

در خودروهای تحت تأثیر که از ۳۰ آگوست ۲۰۱۸ تا ۲۸ جولای ۲۰۲۰ تولید شده‌اند کانکتور لوله سوخت ساخته شده توسط شرکت Veritas Dunakiliti Kft. در مجارستان که بین باک سوخت و پمپ پرفشار قرار دارد شاید آسیب ببیند. در این صورت احتمال نشتی بنزین وجود داشته و اگر شعله یا حرارت وجود داشته باشد ریسک آتش‌سوزی بالا خواهد رفت.

5.jpg
در کل تعداد ۲۸۳۱ دستگاه اوروس شامل این فراخوان هستند و البته تخمین زده می‌شود کمتر از ۳۰ درصد این خودروها از عیب یاد شده رنج ببرند. تمامی خودروها توسط تکنسین‌های تائید شده بازرسی شده و کانکتور یاد شده به‌صورت رایگان تعویض خواهد شد. انتظار می‌رود زمان انجام این تعمیرات حدود یک ساعت باشد.

گفته شده فراخوان لامبورگینی اوروس از ۱۸ دسامبر شروع خواهد شد.

 

 

منبع پدال


نظرات

  • تنهاخدا تنهاخدا (16 آذر 1399 ساعت 19:51)

    توایران کیفیت وایمنی معنانداره که فراخوانی باشه