1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سرانجام لامبورگینی سیان در دنیای واقعی دیده شد + عکس

سرانجام لامبورگینی سیان در دنیای واقعی دیده شد + عکس

2 دی 1399
  • 3

 

لامبورگینی حدود یک سال پیش از هایپرکار تولید محدود جدید خود یعنی سیان رونمایی کرد. ولی از زمان رونمایی تا اخیرا کسی این خودرو سوپر اسپرت را در سطح خیابان ها ندیده بود . 

از نسخهٔ کوپهٔ این ماشین تنها ۶۳ دستگاه تولید خواهد شد که هرکدام از آن‌ها کاملاً منحصربه‌فرد و اختصاصی خواهند بود. به همین دلیل، احتمال دیدن یک سیان در خیابان‌های عادی بسیار کم است اما حالا این شانس را پیدا کرده‌ایم و یک سیان سفیدرنگ کوپه در دنیای واقعی رؤیت شده است. مشخص نیست این خودرو در کجا دیده شده است اما بااین‌حال تصاویر زیادی از آن گرفته شده که در آن‌ها سیان مانند بشقاب‌پرنده‌ای روی چرخ به نظر می‌رسد.

lamborghini-sian-fkp-37-spotted-in-the-wild14.jpg
سیان اولین محصول هیبریدی تولیدی تاریخ لامبورگینی محسوب می‌شود. هرچند این هایپرکار از همان پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی اونتادور SVJ استفاده می‌کند اما در اینجا یک سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت این نیروگاه عظیم را همراهی می‌کند. موتور الکتریکی ۳۴ اسب بخار قدرت اضافی به همراه دارد و مجموع خروجی قوای محرکهٔ سیان را به ۸۱۹ اسب بخار قدرت می‌رساند که آن‌را به قوی‌ترین لامبورگینی جاده‌ای تاریخ تبدیل می‌کند.

Lamborghini-Sian-1.jpg
همان‌طور که اشاره شد، از نسخهٔ کوپهٔ سیان ۶۳ دستگاه و از نسخهٔ رودستر ۱۹ دستگاه تولید خواهد شد که این اعداد به سال تأسیس لامبورگینی یعنی ۱۹۶۳ اشاره دارند. قیمت پایهٔ سیان از ۳.۶ میلیون دلار آغاز می‌شود اما علیرغم این برچسب قیمتی گزاف، همهٔ نمونه‌های کوپه و رودستر آن به‌طور کامل فروخته شده‌اند.

Lamborghini-Sian-2.jpg

 

 

منبع پدال


نظرات

  • طاها طاها (2 دی 1399 ساعت 14:33)

    من که نمی خرم. قیافه اش جالب نیست!!!
    طرح ماشین باید از طبیعت الهام بگیره نه از تخیلات!

  • ممد هندل ممد هندل (2 دی 1399 ساعت 13:27)

    یاد شاهکار فراموش نشدنی ایران خودرو افتادم ... اشک تو چشام جمع شد .... پیکان سپر جوشن .... لامصبو از پشت نگاه میکردی انگار بچه تو کهنش کار خرابی کرده ..... نخند ... تکنولوژیو حال کن

  • 1122 1122 (2 دی 1399 ساعت 08:28)

    تازه رسیده به پراید . خوب آ**** خر سوار چه به ماشین زد گلوله . سگو می خواهد اینها را ترور کند . حیف گلوله که بزنی به اینها . فقط دزدی این *** ***** بلدن و دروغ کفتن . خوب اقتصاد دان هستند کامپیوتر می داند اتم ممیشناسند . خر و خرما هم می کنند . فقط آ***** ****** می شناسد و شکم . ******هایشان را نگاه کنید تا ببینید درست می گویم . وضع مملکت را نگاه کنید و بعد بدانید ******** یعنی چه .