1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. اعلام قیمت قطعی شاسی‌بلند SX5 در ایران + شرایط فروش

اعلام قیمت قطعی شاسی‌بلند SX5 در ایران + شرایط فروش

7 دی 1399
  • 2

خودروسازی فردا فروش دومین محصولش با لوگوی اختصاصی فردا موتور (Farda) را آغاز کرده است.

چندی پیش در سایت car.ir به معرفی این خودرو و مشخصات فنی شاسی بلند جدید گروه خودروسازی فردا پرداختیم که در اینجا می توانید مشاهده نمایید .

فردا SX5 در واقع همان دانگ‌فنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 فروخته می‌شود. البته اگر کمی بیشتر در بازار چین جست‌وجو کنیم، متوجه می‌شویم که دانگ‌فنگ، این خودرو را تحت برند Dongfeng Fengxing در بازار چین می‌فروشد؛ برندی که خودش زیرمجموعه جوینت‌ونچر Dongfeng Liuzhou است.

درحالیکه همه کراس‌اورهای کامپکت چینی حاضر در بازار ایران، از موتور توربو بهره می‌برند جای افسوس دارد که فردا SX5 را با موتور تنفس طبیعی در ایران ببینیم. باید اعتراف کنیم که همان سرنوشت تلخی که هایما S7 تنفس طبیعی (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 تنفس طبیعی دچارش شدند، شاید گریبان فردا SX5 را هم بگیرد.

شرایط فروش خودرو جدید SX5 با تحویل 60 روز و مدل 1400:

6.jpg

 



نظرات

  • وطن وطن (7 دی 1399 ساعت 20:14)

    شركت توليد کننده بهتر این ماشین رو که فکر کنم از بنز بالاتر باشه به قیمت میلیاردی فروش کنه که افزایش قیمت بعدی نداشته باشد مسئولین راضی مصرف کننده هم راضی
    همه چی در دستان شماست فیلم بازی کردن شما برای چیه معلوم نیست .

  • کامبیز کامبیز (7 دی 1399 ساعت 12:24)

    عجب!!!
    من چند هفته پیش تماس گرفتم قیمت قطعی رو 589 میلیون تومان با تحول 120 روزه اعلام کردن. و صحبتی از تخفیف و فروش ویژه هم نبود.
    دیدن کسی استقبال نکرده قیمت رو بردن بالا به اسم طرح ویژه با تخفیف ، همون قیمت خودشون دارن میفروشن.