1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تولید سمند پلاس هم در ایران خودرو آغاز شد! + تصاویر

تولید سمند پلاس هم در ایران خودرو آغاز شد! + تصاویر

آغاز تولید سمند پلاس در ایران خودرو + تصاویر
21 دی 1399
  • 4

در ادامه سریال تولد خودروهای جدید با اضافه شدن پسوند پلاس به انتهای نام همان خودروهای قدیمی، اینبار تولید سمند پلاس نیز آغاز شد!

تولید این خودرو در شرایطی آغاز شده که هیچ معرفی رسمی از آن صورت نگرفته و پیش فروشی از سوی ایران خودرو اجرا نشده است. این فیس لیفت سمند که پیش از این با نام سمند بهینه در فضای مجازی دیده شده بود، اکنون وارد خط تولید ایران خودرو شده و مراحل نهایی پیش از عرضه را پشت سر می گذارد.

قبلا هم نمونه های اولیه این سدان فیس لیفت وارد خط تولید شده بودند. اما با توجه به صحبت های اخیر مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر عرضه سمند بهینه در هفته های آتی، احتمال آن زیاد است که این خودروساز سرعت تولید سمند جدید را افزایش داده باشد تا بتواند مقدمات عرضه این خودرو را فراهم کند.

سمند پلاس، در واقع فیس لیفتی از سمند LX است که در آستانه بیست سالگی نخستین خودروی ملی ایران، پا به خط تولید ایران خودرو گذاشته است.

تفاوت های سمند پلاس با سمند LX

بنظر می‌رسد تفاوت های این خودرو با نسخه های قبلی در حد و اندازه همان اضافه شدن پسوند پلاس به انتهای نام آن است و شاهد تغییر بنیادینی در آن نیستیم، سمند پلاس ضمن پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه کشور، تغییراتی ظاهری را تجربه کرده که از جمله این تغییرات می‌توان به طرح جدید چراغ ها، رینگ های آلومینیومی جدید و همینطور بازطراحی داشبورد خودرو اشاره کرد.



نظرات

  • رضا رضا (23 دی 1399 ساعت 00:49)

    وزن بدنه سمند به نسبت قدرت موتور آن بالاتر است اگر تونستن قدرت موتور رو بالاتر از این که هست بالاتر ببرند کار بزرگی کردند با تغییر چراغ یا داشپورت مردم خر نکنید ما می فهمیم خواهشن به شعور مردم احترام بگذارید-از دولت و مجلس محترم نیز میخواهیم که واردات خودرو را آزاد کنند -تحریم آمریکا برای ما کافی است شما دیگه مارو تحریم نکنید اجازه بدید مردم خودشان راجع به زندگیشون تصمیم بگیرند راهها رو شما به روی زندگی آنها نبندید دشمن سو استفاده خواهد کرد-

  • مهران مهران (21 دی 1399 ساعت 18:00)

    روش خوبی هست برای سرکیسه کردن مردم . با اضافه کردن پلاس به انتهای نام یک خودروی از رده خارج و تغییر چراغ عقب و رینگ آن ، چند برابر پول اضافی دریافت میکنن .
    زیبا نیست

  • حسین حسین (21 دی 1399 ساعت 15:44)

    هر سال زشت تر از پارسال! فعلاً که سورن پلاس و رانا پلاسی که اومده زشت تر از نسخه اصلیش بوده(به ویژه عقب خودرو)

  • کاربر کاربر (21 دی 1399 ساعت 11:02)

    چراغشو عوض کردن یه پلاس چسبوندن تهش
    خدا تومنم میارن رو قیمتش