1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. معرفی ازارنترین خودروهای داخلی و وارداتی صفر کیلومتر در بازار

معرفی ازارنترین خودروهای داخلی و وارداتی صفر کیلومتر در بازار

9 بهمن 1399
  • 0

بازار خودرو این روزها بسیار آرام و به دور از هیجانات در حال پیش روی می باشد. تعداد معاملات خرید و فروش بسیار پایین می باشد و شاید حتی بازار شب عید هم هیچ رونقی نداشته باشد به دلیل محدودیت های اعلام شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور.

بیشتر خریداران به انتظار نشستند و فروشندگانی هم که عجله نداشته باشند از فروش خودروی خود زیر قیمت بازار خودداری می کنند. احتمال بالایی برای کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار با ادامه رکود وجود دارد، ولی سوالی که مطرح می باشد این است که ثبت نام کنندگان در طرح های قرعه کشی خودروسازان آیا براستی مصرف کننده هستند و یا به دنبال کسب سود می باشند.

هم اکنون در بازار خودروهای داخلی و یا مونتاژی مثل همیشه پراید ۱۳۱ ارزانترین خودروی بازار می باشد و رقیبی در بین خودروهای هم رده برای خود متصور نمی باشد. قیمت پراید ۱۳۱ در بازار حدود ۹۸ تا ۱۰۲ میلیون تومان متغیر می باشد و بعد از آن ، تیبا صندوقدار با حدود ۱۱۵ میلیون تومان قرار دارد .

24.jpg

در بین خودروهای وارداتی با اینکه مدلی بالاتر از ۲۰۱۹ در بازار وجود ندارد ولی مدل های صفر کیلومتر همه خودروهای وارداتی تقریبا موجود می باشد. تنها خودروی وارداتی با مدل ۲۰۱۹ مربوط به هیوندای آرزا(گرنجور) می باشد. 

23.jpg

در حال حاضر ارزانترین خودروی وارداتی بازار مربوط به میتسوبیشی میراژ با قیمت ۶۴۵ میلیون تومان می باشد و بعد از آن تیولی آرمور با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان قرار دارد . لقب گرانترین خودروی وارداتی بازار خودروی کشور هم متعلق به مرسدس بنز E200 مدل ۲۰۱۷ می باشد با قیمت بیش از ۸ میلیارد تومان که خیلی عجیب می باشد، خودرویی که مدل صفر کیلومتر آن در مدل 2021 حدود 70 هزار دلار (حدود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان با دلار ۲۴ هزار تومان) قیمت دارد در ایارن با حدود ۴ برایر قیمت ب فروش می رسد.

25.jpg



نظرات