1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن موتور

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن موتور

مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور در تهران!
20 بهمن 1399
  • 0
  • 442

همزمان با تولد68 سالگی بهمن؛مشتریان بهمن موتور مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور را افتتاح کردند.

صبح امروز مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور مشتریان شرکت بهمن موتور همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس گروه بهمن برگزار شد.

IMG_8504df.jpg

 

گروه بهمن با شصت و هشت سال سابقه فعالیت در صنعت، با تولید خودرو در سگمنت‌های متفاوت همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان و فراهم آوردن جدیدترین استانداردهای خدمات پس از فروش و ارائه قطعات اصل دارد. این شرکت ضمن تایید دانش فنی و تخصص نیروی انسانی شاغل و استفاده از قطعات اصل در تمامی مراکز مجاز خدمات پس از فروش، حال با انجام اقدامات لازم جهت استاندارد سازی و تغییر نحوه و ارتقاء محیط پذیرش و انتظار مشتریان، مجهزترین مرکز خدمات خودرویی نمونه در کشور را افتتاح کرد. در مراسم امروز جمعی از مشتریان شرکت بهمن موتور نیز مشارکت داشتند که از خدمات مرکز مدرن گروه بهمن استفاده می‌کردند.
IMG_8483.JPG

در حاشیه این مراسم، مهندس میرمنصف در توضیح ویژگی‌های این تعمیرگاه جدید عنوان کرد:
در این پروژه، فضایی بالغ بر 1100 متر مربع به عنوان سالن پذیرش مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو و سالن تعمیرگاه 1800 متری با جدیدترین تجهیزات روز دنیا احداث گردیده است، این مرکز در حال حاضر ظریت پذیرش روزانه 80 خودرو را دارد که با اتمام فاز دوم این مرکز، ظرفیت پذیرش به 218 دستگاه خودرو خواهد رسید.
علاوه بر فضا، این ارتقاء شامل ایجاد استانداردهای جدید در عناصر دیداری و فضای پذیرش، ایجاد محیطی آرام و پاکیزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان محل استقرار و انتظار مشتریان و محیطی امن برای سرگرمی کودکان، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، امکان پذیرایی از مشتریان در کافی شاپ، میز پذیرش استاندارد جدید و... است تا لحظاتی خوش برای مشتریان فراهم شود.

 

IMG_8473.JPG

از دیگر موارد این پروژه می توان به کاهش زمان انتظار مشتریان از فرآیند پذیرش تا ترخیص خودرو و ایجاد مشاور سرویس برای نخستین بار در حوزه خدمات پس از فروش در کشور اشاره کرد، به گونه ای که در زمان نوبت دهی تلفنی یا بر خط (آنلاین) با انتخاب مشاور سرویس مورد نظر، تمامی فرآیندها از پذیرش تا ترخیص توسط فرد مذکور انجام می شود و همچنین فضایی جهت مشاهده تمامی مراحل تعمیرات خودرو نیز فراهم شده است.
آموزش فنی پرسنل نمایندگی ها و به روز رسانی طراحی داخلی مراکز خدمات پس از فروش بر اساس آخرین استانداردهای جهانی از تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور آغاز شده و در آینده شامل تمامی تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور خواهد شد، چرا که ارتقاء زیرساخت های اتاق انتظار، محل پذیرایی و پذیرش در ایجاد فضایی دلنشین برای رفاه مشتریان امری ضروری است.
گروه بهمن با تلفیق فضای جدید مراکز خدمات پس از فروش در کنار سرویس‌ نوین نرم افزار موبایل، سرویس در محل و ارائه طرح های متنوع خدماتی در طول سال، سعی بر ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد انتظار مشتریان در سراسر کشور دارد.

IMG_8535.JPG
گفتنی است بهمن موتور در ارزیابی شرکت بازرسی و استاندارد کشور (ISQI) مربوط به سال 98، در حوزه خدمات فروش مقام نخست و خدمات پس از فروش مقام دوم را اخذ کرد که در این بین تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور موفق به کسب رتبه یک شد. این شرکت با تبیین اقدامات لازم، تعداد ستاره های کیفی محصولات خود را افزایش داده و با انجام این پروژه نیز سعی بر افزایش سطح رضایت مشتریان و ارتقاء جایگاه خود در ارزیابی های آینده را دارد.




نظرات