1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از تویوتا کمری با تیونینگ مودلیستا و GR + عکس

رونمایی از تویوتا کمری با تیونینگ مودلیستا و GR + عکس

21 بهمن 1399
  • 0

جدیدترین نسل تویوتا کمری ظاهری تیزتر و گیراتر نسبت به مدل‌های قبلی پیدا کرده است. تویوتا به خریداران ژاپنی این فرصت را داده تا با قطعات جانبی شرکت‌های GR و مودلیستا سدان خود را گیراتر و شیک‌تر از حالت استاندارد نیز بکنند.

کمری پرفروش ترین محصول تویوتا در دنیا می باشد و طرفدران زیادی در کشورهای مختلف دارد. نسل جدید این خودرو از امکانات بسیار خوبی از نظر فنی و آپشنالی برخودردار می باشد.

کیت بدنه GR بسیار شبیه کیت بدنه کمری TRD بازار آمریکا می‌باشد. بیشترین شباهت بین این کیت در بخش جلو دیده می‌شود البته GR با یکپارچه‌تر کردن ورودی‌های هوا در کناره‌ها ظاهر گیراتری را به ارمغان آورده است. این طراحی همچنین شامل یک اسپلیتر اضافی در لبه پایینی است تا کمری جذابیت بالایی را نشان دهد.

toyota-camry-gr-black-edition-rear-spoiler.jpg
رکاب‌های جانبی جدید نیز باعث شده‌اند ارتفاع کمری کمتر از مدل‌های استاندارد به نظر برسد. در بخش عقب هم یک اسپویلر لبه‌ای روی صندوق دیده می‌شود. تریم متمایز سپر و فضای بین خروجی اگزوزها نیز از دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

قطعات GR همچنین شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی پیچیده‌تر و رنگ مشکی پولیش خورده است.

toyota-camry-gr-black-edition-front.jpg
اما قطعات مودلیستا روی لوکس‌تر کردن کمری تمرکز داشته‌اند. در بخش جلو شاهد نوارهای افقی هستیم که بر پهنای خودرو تأکید دارند و همچنین در هر طرف بخش‌های کرومی عمودی دیده می‌شوند. در رکاب‌های جانبی، اطراف شیشه‌ها و بخش پشتی خودرو نوارهای فلزی درخشان وجود دارند.

قطعات مودلیستا نیز شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی گوشه‌دار هستند. البته می‌توان رینگ‌های ۱۷ اینچی را نیز سفارش داد.

toyota-camry-modellista-rear-three-quarters.jpg
تویوتا کمری در بازار آمریکا برای مدل ۲۰۲۱ به‌روز شده است. وجود برخی تغییرات ملایم در بدنه باعث شده‌اند این سدان اندکی تیزتر به نظر برسد. تویوتا همچنین اقدام به بهبود ایمنی خودرو کرده است. ژاپنی‌ها تریم XSE را نیز برای کمری هیبرید در نظر گرفته‌اند.

toyota-camry-modellista-black-three-quarters.jpg

منبع پدال


نظرات