1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود فیس لیفت c3 مدل 2021 به بازار + عکس

ورود فیس لیفت c3 مدل 2021 به بازار + عکس

25 بهمن 1399
  • 1

 سیتروئن c3 مدل 2021 برای سال جاری به روزرسانی شده و علاوه بر طراحی جدید به امکانات جدید هم مجهز شده است.

حضور سیتروئن در ایران، به اوایل تاسیس سایپا و مونتاژ ژیان باز می‌گردد، اما همکاری های سایپا با سیتروئن در زمان های مختلف همچنان ادامه یافت و در دهه 80 هم خودروی زانتیا در سایپا مونتاژ می‌شد، در سالهای پس از برجام نیز سایپا و سیتروئن، با تاسیس شرکت جوینت ونچر سایپا سیتروئن، برای سرمایه گذاری مشترک و تولید خودرو در سایت سایپا کاشان توافق کردند، که نخستین محصول این همکاری جدید، تولید سیتروئن سی3 - c3 است.

4.jpg

یک سال پس از به روزرسانی c3 حالا فیس لیفت آن در قالب مدل 2021 با جلوپنجره،سپر و چراغ های LED و دیلایت جدید عرضه شده است.

ضربه گیر های معروف این خودرو حالا در قسمت پایین تری از در قرار گرفته و کمی هم طراحی ظاهری شان در مقایسه با قبل متفاوت شده است.

فیس لیفت C3 حالا دارای رینگ های 16 اینچی فولادی، رنگ های جدید بدنه و سقف و تریم جدید emerald با صندلی های راحت تر است.

3.jpg

از دیگر ویژگی های جدید افزوده شده بر روی این خودرو می توان به حسگر های پارک جلو، ترمز جلوی نیمه خودکار، هشدار خستگی راننده، سامانه کمکی حرکت در سربالایی، سامانه تشخیص حد سرعت جاده و کروز کنترل محدود کننده سرعت اشاره کرد.

این خودروی کوچک دارای یک موتور 1.2 لیتری توربوی بنزینی سه سیلندر به توان 81 کیلووات و گشتاور 205 نیوتون متر است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته خودکار قرار گرفته است.



نظرات

  • سیدمسلم میری سیدخیلی سیدمسلم میری سیدخیلی (15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:52)

    سلام علیکم و رحمه الله و برکاته خسته نباشید امیدوارم همیشه اطلاعات کامل و بروز باشه
    و اگر ممکنه کلیپ های مربوط به ماشین رو بزارید