1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از آمیکو آسنا با ورژن جدید تیونینگ و فنی، به زودی در ایران + عکس

رونمایی از آمیکو آسنا با ورژن جدید تیونینگ و فنی، به زودی در ایران + عکس

8 خرداد 1400
  • 0

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو ) با اعلام توسعه سبد محصولات باری این شرکت در سال جاری، از عرضه آمیکو آسنا جدید با ظاهر و ورژن جدید فنی خبر داد.

گروه صنعتی آمیکو - Amico - با تاسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا و ثبت جهانی برند آمیکو (AMICO) فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت ارس خودرو دیزل بزرگترین شرکت تولیدی گروه آمیکو است که با دارا بودن تکنولوژی تولید و مونتاژ انواع خودروهای تجاری و سواری و اعمال روشهای مهندسی خرید، با استفاده از محصولات، قطعات و تکنولوژی برندهای معروف بی المللی محصولات خود را از نظر کیفی، ایمنی و آلایندگی در ردیف خودروهای مطرح اروپا قرار دهد.

25.jpg
شهرام فداکار، با اعلام این خبر اعمال برخی تغییرات فنی و ظاهری در محصول پیکاپ آسنا را از برنامه های آتی آمیکو عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به زودی با معرفی برخی تغییرات ظاهری و اعمال تغییراتی فنی در موتور و گیربکس محصول پیکاپ آسنا را به بازار عرضه می شود.

وی همچنین از توسعه محصولات باری آمیکو در سال جاری خبر داد و افزود: شرکت آمیکو هم اکنون علاوه بر تولید محصول پیکاپ، محصولاتی را در بخش های تجاری مانند کامیون و کمپرسی به بازار عرضه می کند اما در سال جاری با هدف گذاری بر روی توسعه محصولات باری، خودروهای جدیدی در این سگمنت رونمایی و تا پایان 1400 به بازار عرضه می کنیم.

با فداکار که در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه تیونکس 2021 گفت وگو می کردیم، در خصوص حضور آمیکو در این نمایشگاه گفت: شرکت آمیکو با هدف توسعه فروش و معرفی محصولات با کاربری افرود به مشتریان خاص و آفرودسواران در اولین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته شرکت کرده است.

24.jpg

وی تصریح کرد: شرکت آمیکو بواسطه قابلیت های منحصر به فرد محصولات پروژه هایی را در حوزه تیونینگ و سفارشی سازی و نصب آپشن ها بر روی محصولات آغاز کرده است اما این فرایند مورد رضایت ما نیست و با توسعه و تقویت خودروها و نصب آپشن های جدید در آینده پرقدرت تر وارد این عرصه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آمیکو در پایان با اشاره به فرایند تقویت و توسعه سفارشی سازی محصولات در این شرکت اظهار کرد: در گام اول این اقدامات در همکاری با برخی شرکتها در حوزه تیونینگ و تقویت موتور و سفارشی سازی محصولات آغاز شده است اما در این روش شرکت آمیکو با تعیین بخش هایی از خودرو که امکان تقویت داشته و به مشخصات فنی و استانداردی خودرو آسیبی وارد نمی کند این همکاری را تعریف کرده تا مشکلی را برای مشتریان ایجاد نکند.



نظرات