1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برنامه گروه بهمن برای قبضه بازار کراس‌اوورها با فیدلیتی + قیمت و زمان فروش

برنامه گروه بهمن برای قبضه بازار کراس‌اوورها با فیدلیتی + قیمت و زمان فروش

اعلام زمان عرضه فیدلیتی گروه بهمن با قیمت رقابتی!
19 خرداد 1400
  • 0

بهمن موتور روز گذشته و طی یک نشست خبری مجازی، برنامه های نهایی خود برای عرضه خودروی جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

zarabiyan.jpg

در این نشست خبری که با حضور محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور و مهندس میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش این شرکت برگزار شد، هفته اول تیرماه به عنوان نخستین زمان فروش فوری این خودروی جدید اعلام شد.

مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به سرمایه گذاری عظیم این شرکت برای خرید پلتفرم خودروی فیدلیتی، اعلام کرد این شرکت در در قوای محرکه هم سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهد کرد.

وی در مورد تیراژ تولید خودروی فیدلیتی اظهار کرد: در سال نخست تولید 9 هزار دستگاه برنامه ریزی شده که این تعداد در سالهای آتی به بیش از 20 هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت.

D2od7CQUApw11jRhMbE9EWLw0fXyhlGtdwgACLZR.jpeg

در ادامه میرمنصف با اشاره به آغاز تولید آزمایشی این خودرو در کشور، هدف بهمن موتور را رسیدن به خودکفایی کامل در تولید این خودرو اعلام کرد، وی همچنین فیدلیتی را محصول استراتژیک این خودروساز معرفی کرد که با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به بازار عرضه خواهد شد؛ گفتنی است امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن زمان فروش این خودرو هفته اول تیر ماه عنوان کرد، وی در مورد قیمت این خودرو نیز افزود:

با توجه به سرمایه گذاری قابل قبول و برنامه ریزی برای تیراژ بالای تولید فیدلیتی، این خودرو با قیمتی کمتر از دیگنیتی پرایم و به طور مشخص قیمتی کمتر از 700 میلیون تومان عرضه خواهد شد، وی قیمت تعیین شده برای فیدلیتی را قیمتی ارزنده دانست که عرضه این خودرو با آن قیمت، به بهمن موتور برای گرفتن سهم عمده بازار کمک شایانی خواهد کرد.

0Sg0Fjt1gfiLX4h6I0PaxOo4jSNFqEldBjWLixKf.jpeg

فیدلیتی که در دو مدل ۵ و ۷ صندلی عرضه می‌شود، از پیشرانه ۴ سیلندر و ۱.۵ لیتری توربو شارژر بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد که این نیرو به وسیله یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می‌گردد.

بهمن موتور این خودرو را با لیست کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی راهی بازار کرده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به  رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو،سیستم مولتی مدیا با قابلیت میرورلینک، رادار بین خطوط، سنسور نور و باران، tpms، درایو مد و.... اشاره کرد.

با توجه به امکانات رفاهی، قوای فنی و طراحی ظاهری فیدلیتی درمیابیم که اگر این شرکت همانطور که وعده داده شده، فیدلیتی را با قیمتی کمتر از 700 میلیون تومان به دست مصرف کننده نهایی برساند،این خودرو می‌تواند با گرفتن سهم عمده ای از بازار، رقیب بسیار قدرتمندی برای خودروهایی نظیر ام وی ام x55 و چری تیگو 7 مدیران خودرو و یا KMC K7 کرمان موتور باشد.

 

منبع car.ir


نظرات