1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نقاشی لامبورگینی آونتادور SVJ سوپراسپرت توسط مالک آن در مکان عمومی + عکس

نقاشی لامبورگینی آونتادور SVJ سوپراسپرت توسط مالک آن در مکان عمومی + عکس

18 مرداد 1400
  • 0

برنامه سفارشی سازی Ad پرسونام لامبورگینی گزینه های زیادی را برای ایجاد یک خودروی واقعاً سفارشی ارائه می دهد، اما صاحب آونتادور SVJ تصمیم گرفت که امور سفارشی سازی را شخصا به دست بگیرد.

 او به جای سفارش ابرخودروی V12 موتور وسط خود و پرداخت هزینه اضافی از سنت آگاتا بلونس برای سفارشی سازی، از استعداد و مهارت خود برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد، استفاده کرد.

97.jpg
عبدالله قندیل، هنرمند عربستانی، دارایی ارزشمند خود را به ارزش صدها هزار دلار در مقابل هتل دو پاریس در موناکو پارک کرد و سپس اقدام به نقاشی دستی بدنه زاویه دار این ابرخودرو کرد.

برای اطمینان از جلب توجه همه، هنرمند 33 ساله این کار را در وسط روز در هتلی پنج ستاره انجام داد. به راحتی می توان دید که این رنگ واقعی است تا یک بسته و یا قالب های از قبل آماده شده.

13.jpg
نه تنها این، بلکه حتی فضای داخلی نیز از یک رنگ مشابه برخوردار شده است و ما می توانیم تصور کنیم بازگشت به حالت اولیه خودرو بسیار دشوارتر است.

نگاهی گذرا به صفحه اینستاگرام عبدالله قندیل نشان می دهد که آونتادور SVJ اولین خودرویی نیست که چنین جلوه ای شگفت انگیز داشته است چراکه پورشه 911 GT3 Cup نسل 997 دارای نمای بیرونی مشابه نقاشی شده بود.

آونتادور SVJ که او شخصا سفارشی کرد، تنها یکی از 963 دستگاه تولید شده توسط لامبورگینی در جهان است.



نظرات