1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تیزرهای لامبورگینی از کونتاش جدید مدل 2022

انتشار تیزرهای لامبورگینی از کونتاش جدید مدل 2022

27 مرداد 1400
  • 0

یک ابرخودروی جدید در راه است. اوایل این هفته لامبورگینی اعلام کرد که کونتاش (یا کونتاچ) در حال بازگشت است و یک تیزر از خودرویی که زیر پوشش پنهان شده بود منتشر کرد.

Countach.jpg
حالا صفحه اینستاگرام لامبورگینی تصاویر دیگری از این خودرو را به ما نشان می‌دهد. هرچند این تصاویر با فوکوس روی اجزای خودرو، تصویر یکپارچه کونتاش جدید را لو نمی‌دهند اما می‌توانیم یک خودرو با زوایای تند و تیز و بُرنده را انتظار داشته باشیم.

اولین تصویر، نمایی از جلوی کونتاش و دماغه تیز آن را نشان می‌دهد. نشان Countach روی یک جلوپنجره باریک دیده می‌شود. در زیر این قسمت یک دهانه بزرگ‌تر و اسپلیتر عظیم نیز به چشم می‌خورد.

Countach-2.jpg
در تصویر دوم ما یک موتور V12 با روکش طلایی رنگ می‌بینیم. البته هنوز مشخص نیست که این موتور با یک سیستم الکتریکی جفت می‌شود یا خیر. همان‌طور که می‌دانیم، موتور V12 سنتی لامبورگینی با یک موتور هیبریدی جایگزین خواهد شد.

Countach-3.jpg
تصویر نهایی هم ورودی هوای موتور در پشت محفظه سرنشینان را نشان می‌دهد که البته یک ویژگی شاخص از کونتاش است. هرچند گوش‌های معروف کونتاش کوچک‌تر شده‌اند.

Lamborghini-Countach_LP_400_1973_800x600_wallpaper_01.jpg
این‌ها اولین تیزرها از لامبورگینی کونتاش جدید هستند و می‌توان وفاداری به طرح گُوِه‌ای شکل مدل ۵۰ سال قبل کونتاش را نیز از آن‌ها دریافت. لامبورگینی زمان معرفی رسمی این خودرو را اعلام نکرده و حتی نمی‌دانیم که آیا این یک خودروی کانسپت است یا به تولید محدود خواهد رسید و یا به‌عنوان یک مدل وارد خط تولید می‌شود. احتمال داده می‌شود که در رویداد پبل بیچ امسال از این خودرو رونمایی شود.

 

منبع پدال


نظرات