درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
مگه دوستان خوذروساز ما در دولت و شورای نگهبان خواب باشند که بگذارند خودرو وارد و قیمت خودروهای خارجی و به طبع ان خودروهای داخلی افت کند.بازار باید در انحصار خودرو ساز داخلی باشد و مردم سود جو کماکان برای اشغالهای انها که به عمد با اختلاف قیمت نسبت به بازار همراه است صف بکشن و مصرف کننده واقعی نتواند یک خودرو ایمن و مناسب برای خانواده خود تهیه کند در واقع مصرف کننده واقعی چوب دولت و دوستان خودروسازش و از طرفی شغال های فرصت طلب (دلالان) را میخورد.
این مافیا یک حاشیه امن برای خودرو های سرطانی خودش ایجاد میکنه. خیلی منطقی باید بفهمیم اگر تالیسمان هم قیمت دنا بشه، ایران خودرو برشکست میشه. خودمون میدونیم ایران خودرو یک بازنده تمام عیار در کشور های دیگه بوده و داره تمامی ضررشا با فروش این اشغال ها در داخل کشور جبران میکنه.
پس فکر نمیکنم چنین چیزی اتفاق بیفته.
چند سال پیش که واردات ازاد بود اگر یک 206 حدود 30 میلیون بود، ماشینی مثل سراتو مونتاژ نزدیک 100 میلیون بود. یا مثلا سوزوکی گرند ویتارا تا 120 میلیون رفت وقتی 206 نزدیک 40 میلیون شد.
مثلا خودروی یک میلیاردی در بازار به قیمت پراید و تیبا برسد،پراید هم قیمت دوچرخه .دوچرخه هم قیمت اسباب بازی. با این وصف ارزانی فوق العاده میاید.دنیا هم به جای دلار .ریال استفاده خواهند کرد
همه تصمیمات بر مبنای اینه که به سرمایه دار لطمه نخوره چرا نباید تو این شرایط خودرو بنز و بی ام و ۵سال کار کرده بیاد تو ایران که هم جون مردم با خوردوهای داخلی از بین نزه هم قیمت خودرومتعادل بشه پس مستضعفین کی حق زندگی توایران و دارن