درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
وقتی کار وزیر صنعت تولید ماشین بنجل هستش معلومه که اجازه رقابت حتی با تعرفه 120درصدی رو نمیده اول باید کل سهام این لگنی سازان وطنی از وزارت صنعت گرفته بشه تا بتونه سیاست گذاری کنه
نه میتونی تیراژ تولیدو بالا ببری و نه میتونی کیفیتو ارتقا بدی.فقط افزایش قیمت را فهمیدی .ملت هم که ماشالله همه دلال تشریف دارن.بخورید از این مردم احمق که خلایق هرچه لایق
اقای وزیر رحمانی حتی به هنگام اتمام برجام و افزایش قیمت خودرو جرات اینو نداشت بگه خودروهای ک تاریخ تحویلشون تا دیماه هست شامل گرونی نمیشه چیزی که قانونی بود .
کدام وزیر سمت تا حالا پشت خودرو و مافیای خودرو ذو خالی کرده که ایسون بکنه.بدبخت مردم که دهه ها با قول بهبود کیفیت و ... سرشون کلاه میره و این اشغال ها رو به ناچار میخرن و هر روز درب تعمیرگاه و////
خوب معلومه که مخالفت میکنه!منم اگر از میلیاردها تومان پول حاصل از پولشویی و رشوه و ... قرار بود محروم شوم مخالفت میکردم
وزیر وهمه مدیرانی که این روزها از زجردادن مردم لذت میبرند ودوست دارند تا پوست مردم رابکنند رابه خدا واگذارمیکنیم وخدا دادمامردم بیچاره راازتون میگیره
نه ميذاره واردات بشه نه به خودرو سازها ميگه توليداتتون زياد كنيد بعد ناراحت ارزه؟!!فازش چيه؟
مردم از کسی که جیره خوار خودروسازها باشه انتظاری ندارند. وگرنه گربه سر کوچه هم میدونه در بحث خودرو داره به مردم بدبخت ظلم میشه. وزارت سمت مسئول سیر بشو میخواد