1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. رشد قیمت پژو ۲۰۷ و دنا در بازار

رشد قیمت پژو ۲۰۷ و دنا در بازار

5 آبان 1400
  • 0

بازار و قیمت خودرو در روز قبل، سه‌شنبه ۴ آبان 1400 با ثبات نسبی دنبال شد و تنها در برخی از خودروهای داخلی مثل خودروهای گروه پژو ۲۰۷ افزایش قیمت را تجربه کردند. این نوسانات قیمت در برخی از خودروهای داخلی دلیل خاص و منطقی ندارد و بیشتر به نظرمیرسد که از سمت دلالان و فروشندگان برای کسب سود بیشتر اعمال می گردد. متقاضی خرید خودرو در بازار هنوز کم است و مردم به امید وعده های مسئولین در خصوص ارزان شدن قیمت خودرو در بازار همچنان تنها نظاره گر روند حرکتی بازار هستند.

در بازار خودرو امروز چهارشنبه هم مثل روز قبل خیلی نوسان خاصی دیده نمی شود و این بالا و پاین رفتن قیمت برخی از خودروها موقتی میباشد و چیزی که بیشتر در بازار حاکم است ثبات قیمت ها می باشد.

صحبت های اخیر وزیر صمت در خصوص ارزان شدن قیمت خودرو تا پایان سال هم باعث شد بازار بیشتر دررکود فرو برود و از تعداد معاملات کاسته شود. 

قیمت پراید 131 بعد از چند روز افزایش تغییری نداشت.

در بازار روز سه‌شنبه ۴ آبان روند نسبتا با ثباتی را ثبت کردو قیمت خودروهای زیادی در بازار خودروهای داخلی ثابت ماند.

قیمت خودروهای پژو ۲۰۷ با افزایش یک تا سه میلیون تومانی همراه بود. همچنین قیمت خودروهای دنا افزایش پیدا کرد.

در بازار روز دوشنبه، قیمت پراید ۱۱۱ به ۱۵۵ میلیون تومان رسید و همچنین پراید ۱۳۱ به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت. قیمت تیبا هاچ بک ۱۴۰۰ به ۱۶۱ میلیون تومان رسید

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 مدل ۱۴۰۰ به ۲۴۷ میلیون تومان رسید. ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۱۴۰۰ به ۳۳۶ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین ۲۰۷ اتوماتیک در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ با افزایش قیمت همراه بود.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ به ۲۶۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. قیمت پژو پارس Lx مئل ۱۴۰۰ افزایش قیمت داشت و به ۳۱۵ میلیون تومان رسید.



نظرات