1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آیا مدیران خودرو تولید 3 محصول خود را متوقف می کند!؟

آیا مدیران خودرو تولید 3 محصول خود را متوقف می کند!؟

مدیران خودرو تولید 3 محصول خود را متوقف می کند!؟
10 آبان 1400
  • 1

شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی فروش و مونتاژ شرکت چری چین در ایران که برخی از محصولات خود را با برند ام وی ام و برخی دیگر را با نام شرکت مادر یعنی چری مونتاژ و عرضه می کند، اخیرا به معرفی یک خودروی شاسی بلند جدید که از جدیدترین امکانات و آپشن های روز صنعت خودرو برخوردار می باشد و فیس لیفت دو محصول قبلی، اقدام کرده است. این شرکت همواره سعی کرده است که در روند کاری خود از اضافه کردن محصولات جدید به خط تولید شرکت جذابیت ببخشد و با تنوع دادن به محصولات خود سعی در جلب نظر بیشتر مشتریان دارد.

البته انتظار می رود که این شرکت جدا از تنوع بخشیدن به محصولات خود و ارایه فیس لیفت جدید در محصولات، توجه ویژه ای را هم به ارتقا و بهبود کیفیت خودروهای مونتاژی هم داشته باشد. مهمترین دلیل این موضوع هم قرار گرفتن چری تیگو 7 با 3 ستاره کیفی در جدول با کیفیت ترین خودروهای داخلی می باشد که ماهانه از طرف سازمان استاندارد و بازرسی منتشر می شود ولی این خودرو تا بحال نتوانسته ارتقایی در اخذ ستاره کیفی بیشتر داشه باشد.

به گزارش car.ir به نقل از پرشین خودرو، با توجه به فعالیت های شرکت مدیران خودرو در شش ماهه نخست سال جاری و برنامه رونمایی از خودروهای جدید تا پایان سال، پیش‌بینی می‌شود که تولید سه محصول این شرکت متوقف شود.

مدیران خودرو از اواخر سال جاری در حال تست و بررسی محصولات جدید در ایران است تا با توجه به کمبود تنوع در بازار خودرو ایران بتواند ضمن افزایش تنوع محصولات این برند، سهم خود را در این بازار افزایش دهد.

مدیران خودرو از ابتدای سال جدید تا امروز، محصولات جدیدی از نسخه "فیس لیفت ایکس 22" و "تیگو 5 توربو جدید" تا شاسی بلند لوکس "تیگو 8 پرو" و "آریزو 5 جدید" را رونمایی کرده است اما همچنان برنامه هایی برای معرفی محصولات جدید نظیر "تیگو 7 پرو" و ایکس 55 را در برنامه های خود دارد.

بنا بر یک اصل در روند تولید خودرو، با معرفی محصولات جدید برخی از خودروها از خطوط تولید خارج می شود و به موزه می‌رود، اتفاقی که در ایران بسیار کم رخ داده است.


مدیران خودرو اما در سال جاری ثابت کرد که سعی در تدوین استانداردهای جدید در صنعت خودرو ایران دارد که فیس لیفت ایکس 22 پرو را می توان نمونه ای از این استانداردها نام برد چرا که بر خلاف روال سابق خودروسازان که تنها فیس لیفت را در تغییر طراحی چراغ ها لحاظ می کردند این شرکت نسخه فیس لیفت ایکس 22 را با ظاهری تغییر یافته و پیشرانه ای جدید راهی بازار کرده است.

در این شرایط که تنوع محصولات مدیران خودرو بیشتر شده است و نسخه های فیس لیفت این شرکت نیز در هفته های آینده وارد بازار می شود، انتظار می رود برخی از خودروهای این شرکت از خط تولید خارج و محصولات جدید جایگزین آن شود.

این پیش بینی که دور از انتظار نیست می تواند سه محصول مدیران خودرو در سگمنت های مختلف را شامل شود.


بر این اساس اگر بنا بر توقف تولید در خطوط مدیران خودرو باشد، پیش بینی می کنیم که "ام وی ام 315"، "ام وی ام ایکس33" و "تیگو 5" از جمله خودروهایی است که پتانسیل خروج از خط تولید این شرکت را دارد.

به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم در ماه های آینده چه اتفاقی در این شرکت روی خواهد داد.



نظرات

  • حسین حسین (12 آبان 1400 ساعت 01:24)

    مدل x55گل سرسبد مدیران خودرو می‌باشد وبرگ برنده ایی در رقابت با خودروهای شرکتهای دیگر است،