1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. برای نخستین بار خودروی جدید شرکت بهمن موتور دیده شد + قیمت حدودی

برای نخستین بار خودروی جدید شرکت بهمن موتور دیده شد + قیمت حدودی

برای نخستین بار خودروی جدید شرکت بهمن موتور دیده شد + قیمت
29 آبان 1400
  • 1

در نشست خبری گروه بهمن که در روزهای اخیر برگزار شد، این شرکت از تولید و عرضه یک سدان جدید به بازار خودروی ایران خبررسانی کرد. از روز اعلام این خبر، تصاویر و مشخصات فنی این خودرو دست به دست در پایگاه‌های خبری و فضای مجازی شروع به چرخیدن کرد. این خودرو توسط گروه خودروسازی بهمن موتور با اسم ریسپکت نام‌گذاری شد. مدیران گروه بهمن در خصوص مشخصات فنی ، امکانات و آپشن های سدان ریسپکت که جدیدترین خودروی سواری این شرکت است که قرار است تا پایان سال 1400 عرضه بشود، موارد کلی را اعلام کردند و خیلی وارد جزئیات نشدند. خودروی سدان ریسپکت یک خودروی سواری متوسط در سگمنت C، با قوای محرکه ۱۵۰۰ سی سی است که مجهز به توربو شارژ و جعبه دنده CVT نه سرعته خواهد بود.

خودروی جدید گروه خودروسازی بهمن امروز در حال تست و بررسی در خیابان های تهران با پلاک گذر موقت دیده شد.

این خودرو که رسپکت نام دارد قرار تا پایان سال جاری روانه بازار شود. این خودرو در بازه قیمتی 600 تا 700 میلیون تومان عرضه خواهد شد.
26.jpg
بارزترین امکانات و مشخصات این خودرو به شرح ذیل است:

موتور ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ - توان ۱۵۰ اسب بخار - گشتاور ۲۳۰ نیوتون متر 

گیربکس CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته

 شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلو برقی، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی های جلو، نور پردازی کابین، اتوهلد، سنسور نور و باران، رینگ آلومینیومی و...

27.jpg



نظرات

  • بنیامین بنیامین (29 آبان 1400 ساعت 14:03)

    چقدر قیافه ماشین تعطیله
    صد رحمت به آریزو