1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. امشب واریز سهمیه بنزین آذر با سهمیه جبرانی

امشب واریز سهمیه بنزین آذر با سهمیه جبرانی

30 آبان 1400
  • 0

وزیر نفت وعده داد بود که برای جبران نارضایتی و مشکلات عدیده ای که در چند روز گذشته در جایگاه‌های سوخت و به خصوص پمپ‌بنزین‌ها در سطح برخی از شهرها اتفاق افتاده بود و دسترسی مالکان خودرو به سهمیه سوخت شان قطع شده بود، سهمیه تشویقی در نظر گرفته می‌شود که در زمان واریز سهمیه آذر ماه اعمال می‌شود. 

شایان ذکر است که هم اکنون تمام 4060 جایگاه سوخت کشور بدون هیچ مشکلی در ارائه خدمات‌رسانی و عرضه سوخت سهمیه‌ای و یا آزاد در حال فعالیت هستند.

سهمیه بنزین دارندگان وسایل نقلیه به همراه سهمیه جبرانی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ خواهد شد.

بر این اساس، سهمیه جبرانی برای انواع خودروها با کاربری های مختلف به شرح زیر است:

- ۱۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری شخصی و مدل بالا، سواری و مدل بالا جانبازان و معلولین، مسافربر شخصی، آموزشگاه های رانندگی، آژانس و دستگاه های عمومی، وانت کم مصرف، وانت پرمصرف (دوگانه سوز و LPG) و کامیون (دوگانه سوز و LPG)

- ۵ لیتر برای موتورسیکلت

- ۲۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری عمومی (دوگانه سوز و LPG)، تاکسی و تاکسی ون (دوگانه سوز و LPG)، خطی بین شهری (دوگانه سوز و LPG)، وانت پرمصرف و کامیون (بنزین سوز)

- ۳۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری عمومی (بنزین سوز)، تاکسی (بنزین سوز)، خطی بین شهری (بنزین سوز)، آمبولانس (بنزین سوز، دوگانه سوز و LPG)

- ۴۰ لیتر بنزین برای اتوبوس، تاکسی ون (بنزین سوز) و مینی بوس (بنزین سوز)



نظرات