1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات ایران‌خودرو با اصلاح قیمت‌ها کلید می‌خورد

فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات ایران‌خودرو با اصلاح قیمت‌ها کلید می‌خورد

18 آذر 1400
  • 5

ایران خودرو اعلام کرد که با اصلاح و افزایش قیمت محصولاتش فروش فوق العاده و فروش فوری خودروهای تولید شده را با قدرت از سر می گیرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات، در پی اصلاح قیمت‌ها خبر داد. افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

بابک رحمانی گفت: با تصمیمات متخذه درخصوص اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: اصلاح قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، براساس محاسبه تورم بخشی صورت می‌پذیرد.

رحمانی، ضمن اشاره به افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید، بر ضرورت اصلاح قیمت محصول نهایی براساس بهای تمام شده تولید تاکید و عنوان کرد: با اصلاح قیمت‌ها و تزریق نقدینگی به خطوط تولید، از زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تامین و تولید خودرو جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان‌ این‌که، اصلاح قیمت‌ها سبب افزایش تولید و عرضه به بازار شده و علاوه بر حذف واسطه‌گری و سودجویی در بازار، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است. 



نظرات

  • abdollah abdollah (19 آذر 1400 ساعت 00:26)

    امیدوارم این دو شرکت خودروساز که با تولیدات کم کیفیت و گرانشان تا ته دستشان در خون و مال مردم هست نابود بشوند. همین که این دو شرکت تعطیل نمیشوند نشان میدهد مردم هیچ نماینده و هیچ نفوذی در حکومت ندارند.

  • داود داود (18 آذر 1400 ساعت 17:17)

    سوس ماس با قدرت دوباره دوبار قرعه کشی میزارن دوباره گرون میکنن

  • حسین حسین (18 آذر 1400 ساعت 16:48)

    زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تامین و تولید خودرو جلوگیری شد؟؟؟؟برید خجالت بکشید همشون برن بمیرن که 42ساله دارید بنجل اشغال به مردم تحویل میدید جونشونو میگیرید پولشونم میزنید به جیب دست صداوسیما مخصوصا شبکه ایران کالاهم باهمشون تویک کاسه خدا همتونون لعنت کنه من که خیری نمیبینم تو این گرونیها ان شاالله که کسانی که سودشو به جیب میزنن توی این شرکتها هم خیر نببینن

  • ایرانی 1 ایرانی 1 (18 آذر 1400 ساعت 10:55)

    مگر دوخودرو ساز مافیایی ایران جز گرون کردن خودرو هراز چند وقتی یک بار نه چند بار کار دیگه بلدند بعدشم به ریش همه ملت می خندن ؟ مگر رییس جمهور چند روز قبل افزایش قیمت را ممنوع نکرد چطور راحت این کارو می کنن ؟ چون مجلس دنا پلاسهاشو می گیره بعد هم کارخون میاد براش درجا تعمیر ونگهداری انجام می دن والی آخر ......

  • ساناز ساناز (18 آذر 1400 ساعت 09:44)

    يه 2.3 هفته يه تعداد ماشين ميزارن بعد دوباره همون آش و همون كاسه يواش يواش داريم به روزهاي استفاده از گاري نزديك ميشيم