1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نخستین سری از پیکاپ های کلوت مکس موتور بدون تاخیر تحویل مشتریان شد + تصاویر

نخستین سری از پیکاپ های کلوت مکس موتور بدون تاخیر تحویل مشتریان شد + تصاویر

19 دی 1400
  • 0

 چند روز گذشته مطلبی را منتشر کردیم که آیا شرکت مکس موتور که از زیر مجموعه های گروه خودروسازی ماموت می باشد، می تواند همچون شرکت مادر، خوش قول بوده و طبق تهعد خود در تحویل به موقع خودروهای فروخته شده به مشتریان عمل نماید یا خیر؟

اینجور که به نظر می آید این شرکت از هدف مشتری مداری ماموت خودرو غافل نبوده و اولین سری از پیکاپ های کلوت خود را با دعوت از خریداران طی مراسمی به ایشان تحویل دادند.

با سررسید تحویل پیکاپ کلوت، شرکت مکث موتور از مشتریان خود جهت تحویل خودرو دعوت کرد.

DSC_0981.jpg
 
مکث موتور طی مراسمی در روز شنبه مورخ 18 دی ماه 1400، نخستین سری از پیکاپ‌کلوت را مطابق سررسید یک ماهه ثبت نامی، به خریداران تحویل داد. این مراسم، با حضور تعدادی از خریداران و جمعی از مدیران در نمایندگی مرکزی برگزار و طی آن نخستین سری از کلوت به عنوان اولین محصول مکث موتور به خریداران تحویل شد. 

DSC_1002.jpg
 
بر اساس اعلام یکی از مدیران این شرکت، تحویل سایر خودروهای ثبت نام شده از روز یکشنبه در نمایندگی‌های منتخب این شرکت بر اساس برنامه زمانبندی آغاز می‌شود.
 
مکث موتور کلوت را که یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ های تولیدی بازار کشور است را به عنوان نخستین محصول خود معرفی کرده بود، تحویل بدون تاخیر کلوت را آغاز کرد. این خودروی دو دیفرانسیل که نیروی محرکه‌اش را از موتور ۲/۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی می‌گیرد 215 اسب بخار نیرو را با گشتاور 320 نیوتن‌متری به سمت چرخ‌ها هدایت می‌کند. شاسی مستقل، قفل دیفرانسیل مکانیکی، سیستم ورود بدون کلید، پوشش ضدخش محفظه بار و لاستیک زاپاس فول سایز دیگر امکاناتی هستند که کلوت را به رقیب سرسخت در بازار پیکاپ مبدل ساخته‌اند.

DSC_0955.jpg
 
مکث موتور به تبعیت از شرکت مادر خود، ماموت خودرو، تعهد زیادی به مشتریان دارد و این مسئله را می توان در تحویل به‌موقع و بدون تاخیر خودروها دید ضمن آنکه هم اکنون قطعات یدکی لازم برای این خودرو‌ها از سوی مکث موتور در نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور توزیع شده است تا مکث موتور تعهد خود را در این زمینه نیز ایفا کرده باشد.

منبع: مکس موتور



نظرات