1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. نتایج قرعه کشی 6 محصول سایپا اعلام شد (دوشنبه 4 بهمن)

نتایج قرعه کشی 6 محصول سایپا اعلام شد (دوشنبه 4 بهمن)

1 بهمن 1400
  • 4

قرعه کشی دو طرح مشارکت در تولید و پیش فروش 6 محصول سایپا با حضور نهادهای نظارتی امروز انجام شد و اسامی برندگان خوش شانس این قرعه کشی در وبسایت رسمی ایرانی کار منتشر شد.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی محصولات سایپا دوشنبه  4 بهمن کلیک کنید.

در طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا 98 هزار و 675 نفر شرکت کردند که 297 نفر واجد شرایط دریافت خودرو شناخته شدند. ظرفیت محصولات سایپا در این طرح 15 هزار خودرو بود که 30 هزار نفر به عنوان رزرو در این طرح درنظر گرفته شدند. 

در طرح اخیر 2 هزار دستگاه خودرو شاهین جی، 2 هزار و 700 دستگاه خودرو کوییک با گیربکس معمولی، هزار و هفتصد دستگاه کوییک آر، هزار و هشتصد دستگاه کوییک اس، 6 هزار و 100 دستگاه خودرو ساینا اس، و 500 هزار دستگاه  خودرو سایپا 151عرضه میشود. برندگان این طرح فروش از امروز دوشنبه 4 بهمن به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. موعد تحویل این خودروها بهار و تابستان 1401 است.

فروش 6 محصول سایپا (27 دی)

طبق برنامه های اعلامی دو خودروساز بزرگ کشور روزهای سه شنبه هر هفته طرح جدید فروش محصولاتشان برگزار می شود. و این هفته یک سه شنبه های سایپایی دیگری اجرا خواهد شد ولی باز شاهد هستیم که از جنس طرح پیش فروش و مشارکت در تولید است و خبری از فروش فوری و فوق العاده نیست. وقتی خودروسازان در ازای اخذ مجوز برای افزایش قیمت محصولاتشان وعده افزایش عرضه خودرو به بازار از طریق برگزاری طرح های فروش فوری و فوق العاده را می دهند ولی در عمل خبری از افزایش عرضه خودرو به بازار نیست، می بایستی وزارت صمت و مجلس وارد عمل بشوند و از مدیران این دو خودروساز بازخواست انجام دهند.

مرحله جدیدی از طرحهای پیش فروش محصولات شرکت سایپا از پنجشنبه این هفته آغاز و تا 2 روز ادامه خواهد داشت.

متقاضيان محترم برای شرکت در این مرحاه از قرعه کشی از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/10/30 (به مدت 2 روز) به صورت 24 ساعته ميتوانند با ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند. این طرح در ساعت 24 روز جمعه 1 بهمن ماه 1400 منقضی و به اتمام میرسد. درگاه ثبت نام بعد از این ساعت بسته شده و دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد.

در این طرح ها هم طبق روال اخیر تنها 6 محصول از سایپا حضور دارند که شامل شاهین جی، کوییک اس، ساینا اس، وانت پراید 151،  کوییک معمولی و کوییک آر بودند. در این طرح همچنان خبری از تیبا 2 و ساینا معمولی و همچنین تیبا صندوقدار نیست.

توضیحات: متقاضياني كه داراي پلاك انتظامي فعال يا فاقد گواهينامه رانندگي بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند ضمن كم لم يكن تلقي شدن ثبت نام، تا 3 سال امكان ثبت نام در بخشنامه هاي فروش در دو شركت خودروسازي سايپا و ايران خودرو را نخواهند داشت.

کلیه شرایط و ضوابط "قرعه کشی" در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

جدول 1-طرح جدید پیش فروش شرکت سایپا ویژه دی ماه 1400

1.jpg

جدول 2-شرایط طرح جدید مشارکت در تولید محصولات شرکت سایپا ویژه دی ماه 1400

2.jpg

* متقاضیان از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

* قیمت تمامی محصولات ثبت نامی در این طرح ها در زمان تحویل و بر اساس قسمت روز محاسبه می گردد. تمامی مبالغی که در زمان ثبت نام واریز می شود علی الحساب می باشد.

* شرایط و ضوابط قرعه کشی ها در این بخشنامه فعال می باشد فقط سند خودروهای ثبت نامی در این طرح آزاد است و محدودیتی برای فروش ندارند.

در ادامه بخوانید:



نظرات

  • یاور علی قلی زاده یاور علی قلی زاده (2 بهمن 1400 ساعت 17:24)

    هر کی شاهین بخره پشیمون میشه
    من اصلاً راضی نیستم
    هر روزه یه جاش ایراد می‌کنه سه ماه خریدم سه بار بردم گارانتی باز درس کار نمیکنه

  • محمد رضا محمد رضا (30 دی 1400 ساعت 13:19)

    سلام من قرعه کشی کویک یک ساله برنده شدم ولی پول واریز نکردم میخوام بدونم دلیل اینکه تا دو سال نمیشه شرکت کنی چیه وقتی که رزو دیگران هستن اینجا حقی که ضایع نشده و خودرویی که ساخته نشده لطفا دنبال بهوپه نباشن و مسولین در این باره پیگیر باسن

  • کاش ایرانی نبودم کاش ایرانی نبودم (28 دی 1400 ساعت 23:02)

    چی شد تا آخرسال فروش فوق االعاده میخواستید بدید ..

  • ای کاش ایرانی نبودم ای کاش ایرانی نبودم (28 دی 1400 ساعت 22:58)

    همش دروغ دروغ قرار چیز دیگه ای بود پس چی شده.گربه ادثه کرد