1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. اسامی برندگان قرعه کشی 6 محصول سایپا اعلام شد، مشاهده با کد رهگیری 2 اسفند 1400

اسامی برندگان قرعه کشی 6 محصول سایپا اعلام شد، مشاهده با کد رهگیری 2 اسفند 1400

2 اسفند 1400
  • 5

قرعه کشی محصولات سایپا روز یکشنبه 1 اسفندماه سال 1400 با حظور نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان این قرعه کشی نیز ساعت 22 همان روز منتشر شد. با انتشار آمار این طرح مشخص شد برای این پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شركت كردند كه ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند. ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۷ هزار دستگاه خودرو شاهین G، پنج هزار و ۸۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه شده بود اسامی منتخبین این طرح بر روی وبسایت رسمی این خودروساز منتشر شده و منتخبان از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح پیش فروش یک ساله، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا کلیک کنید

 

پیش فروش 6 محصول پرطرفدار سایپا 

پیش فروش 6 محصول سایپا از جمله شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ هفته پیش انجام شد .با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. 

فروش محصولات سایپا.jpg

 

قرعه کشی محصولات سایپا روز یکشنبه اول اسفندماه سال 1400 با حظور نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان این قرعه کشی نیز ساعت 22 همان روز منتشر شد.

با انتشار آمار این طرح مشخص شد برای این پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شركت كردند كه ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۷ هزار دستگاه خودرو شاهین G، پنج هزار و ۸۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه شده بود/

اسامی منتخبین این طرح بر روی وبسایت رسمی این خودروساز منتشر شده و منتخبان از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح پیش فروش یک ساله، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

 

منبع saipacorp


نظرات

  • درمانده ازکارایران درمانده ازکارایران (3 اسفند 1400 ساعت 06:12)

    بله عزیزانم کسی که بنزو وشورولت آتیش میزدحقش که بتونه الان یه پرایدبخره سواربشه

  • عباس عباس (2 اسفند 1400 ساعت 10:11)

    لعنت بر هر دو خودروساز وگردانندگان این سیرک یعنی خدا هست یعنی مسولین کورن نمیبیند لعنت بر شما

  • اااا اااا (30 بهمن 1400 ساعت 18:55)

    کجای دنیا با سبک علی الحساب و قیمت "بعدا بهت میگیم" خودرو میفروشن؟ این یعنی کلاشی

    تاسف تاسف (2 اسفند 1400 ساعت 15:48)

    کجای دنیا مردم نفهمی مثل ایران داره که با این شرایط تازه سر و دست میشکنن برای ثبت نام!!!!!!!!!!!
    از ماست که بر ماست

  • کاربر سایت کاربر سایت (28 بهمن 1400 ساعت 15:51)

    اینقدر که سایپا و ایران‌خودرو تو جاده‌ ها آدم کشتن. قحطی و جنگ توی تاریخ ایران کشته نداده
    به امید نابود شدن جفتشون