1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تغییر وضعیت از برنده به رزرو برای برخی از برندگان ایرانخودرو

تغییر وضعیت از برنده به رزرو برای برخی از برندگان ایرانخودرو

16 خرداد 1401
  • 11

با گذشت چندروز از برگزاری قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت، گزارشاتی مبنی بر تغییر نتایج به دست رسانه ها رسیده است. 

به نظر می رسد نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه وزارت صمت که با تأخیر سه روزه به اعلام عمومی رسید، حاکی از وجود اشکالات و یا ابهاماتی در رابطه با فرآیند قرعه کشی است. در روزهای اخیر گزارشاتی به دست رسانه های مختلف رسیده است که بیان می کند برخی وضعیت برندگان اعلام شده در سایت، بعد از گذشت چند روز، به رزرو شده تغییر کرده است.

k92eyxj34guhy6w4ujr8.jpg

این در حالی است که این تغییرات هم در سامانه و هم در سایت شرکت ایران خودرو اعمال شده است. کامنت های ارسال شده برای  این خبر از سوی مردم گواه صحت این اتفاق است.

 

کامنت های کاربران.webp


سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که هدف خود را شفاف سازی در عرضه و فروش خودرو عنوان کرده بود، در ابتدا با اعلام این که بعد از قرعه کشی، مهلت سه روزه ای برای واریز وجه وجود دارد، به دلیل تعطیلی چندروزه، پایان مهلت واریز وجه را چند روز دیگر تمدید کرد. از طرف دیگر، زمانی که این افراد برای پرداخت وجه به سایت این شرکت مراجعه کردند، متوجه تغییر نتیجه قرعه‌کشی شدند.
شرکت خودروسازی ایران‌خودرو، در واکنش به این گزارش ها گفت که فرایند قرعه‌کشی با نظارت و مدیریت وزارت صمت انجام شده است و خودروسازان دخالتی در این طرح ندارند.

همچنین، این شرکت اعلام کرد: نتایجی که در سایت ایران‌خودرو ثبت می‌شود، نتیجه نهایی است که خود وزارت صمت و سامانه یکپارچه به خودروسازان اعلام می‌کنند.

با این حال تا لحظه انتشار این گزارش علت این تغییرات مشخص نشده است،.در واقع مشخص نیست که تکلیف کسانی که در ابتدا برنده اعلام شده و وضعیت آنان به رزرو شده تغییر داده است، چه خواهد شد.

 


نظرات

  • مرتضی مرتضی (23 خرداد 1401 ساعت 23:02)

    ارواح پدرتون به همه بدید دیگه چهار میلیون چیه به همه بدین تا برن

  • علی علی (22 خرداد 1401 ساعت 10:31)

    من هم این وضعیت را دارم مستنداش هم موجوده

  • حسن حسن (21 خرداد 1401 ساعت 16:57)

    من چه خاکی به سرم بریزم اول کد ملی زدم تبریک شما برند دارو ن دارمو فروختم قرض کردم تا پولو جور کنم پیام آمد رزرو هستید به دادم برسید

  • Hojat Hojat (19 خرداد 1401 ساعت 22:13)

    ????????من خو اول نگا کردم زده بد برنده نشدید دوباره رفتم نوشته بود تبریک شما برنده شدید بعدش دوباره شد بنده نشدید

  • منصور منصور (18 خرداد 1401 ساعت 11:09)

    همه ما سر کاریم وهیچ توجیه ندارند اول برنده بودیم حالا رزرو اگر ۱۸دهم برنده اول تکمیل وجه نکرد ما بریم جا اون حالا تا ۲۵م تمدید کردن یعنی باشعور رزرو ها بازی کردن

  • محمد محمد (16 خرداد 1401 ساعت 20:02)

    چیز خاصی نیست! با کدملی که نمایندگی های دلال خودشون داشتن عوض کردن حتماً

  • امیرحسین ع امیرحسین ع (16 خرداد 1401 ساعت 19:21)

    سلام خسته نباشید
    بعد از مدت ها تو قرعه کشی ایران خودرو برنده شدم و هم سامانه یکپارچه و هم سامانه ایران خودرو جزو برندگان اصلی و منتخبین بودم بعد از ۳ روز یک شنبه به یکباره جزء رزروی ها رفتم .به راحتی حقمون رو میخورن .
    لطفا پیگیری و اطلاع رسانی بفرمایید

  • امید امید (16 خرداد 1401 ساعت 17:53)

    یعنی از انجام یه قرعه کشی ساده هم عاجزین… اسم خودتونم گذاشتین وزیر و مدیر و مسئول که پاسخگو نباشین.

  • محسن محسن (16 خرداد 1401 ساعت 17:05)

    سلام.من هم خودرو تارا برنده شدم.جز منتخب اعلام شدم تو سامانه حمایت.تا روز شنبه در سایت ایران خودرو نیز در کنار کد پیگیری عنوان برنده درج شده بود.یک دفعه در روز یک شنبه در سایت ایران خودرو به کلمه رزرو تغییر پیدا کرد. و پیامک نیز ارسال نشد .و لیست برنده ها خط خوردم .به همین سادگی.قضیه برعکس شده ،سازمان حمایت زورش به دلال ها نرسید و انها به هدفش رسیدن.

  • حسین حسین (16 خرداد 1401 ساعت 15:29)

    و ما همچنان تک-تک قلل علمی را فتح میکنیم!!!

  • ali ali (16 خرداد 1401 ساعت 15:00)

    سلام.بنده یا جایی که یادم هست پارس TU5 نوشتم.برنده هم نشدم.اتفاقی تو خود سایت ایرانخودرو رفتم چک کردم نوشته سال UX7P! دمشون گرم