1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید به بازار عرضه خواهد شد

تیگو 7 پرو با رنگ‌ بندی جدید به بازار عرضه خواهد شد

16 خرداد 1401
  • 0

در طی دو دهه گذشته، وضعیت اقتصادی چین پیشرفت کرده است. این باعث شده است تا سلیقه مشتریان و به خصوص جوانان در این کشور درمعرض تغییر قرار بگیرد. در حال حاضر، چین کشور پیشرفته ای محسوب می شود که مشتریان جوان آن، به داشتن چند آپشن قناعت نمی کنند و برای جذب آنها لازم است که از تاکتیک های مختلف بازاریابی استفاده کرد. چری نیز در همین راستا ترکیب رنگی جدیدی را برای خودروهای خود مانند تیگو 7 پرو به کار برده است.

نسخه خاص و تولید محدود تیگو 7 پرو در چین با نام Ruihu 7 plus شناخته می‌شود که از ترکیب رنگ‌های خاکستری و سبز برای آن استفاده شده است. اکثر بدنه خودرو خاکستری رنگ است اما قسمت‌هایی مانند زیر سپر و قسمت پایینی درب‌ها با رنگ سبز ساخته شده اند. قسمت جلوی ماشین نیز عریض‌تر، تهاجمی‌تر و پرانرژی‌تر طراحی شده است. تولیدکنندگان چریهمواره تلاش کرده اند که ظاهر چراغ‌ها در این نسخه خاص به سمت سه بعدی بودن بروند. استفاده از کالیپرهای ترمز سبز رنگ نیز به افزایش حس اسپرت خودرو کمک کرده است.

ترکیب رنگی خارجی در نمای داخلی خودرو نیز طراحی شده است. کابین خودرو نیز با رنگ خاکستری و مشکی رنگ طراحی شده است و نوارهای سبز روشن ظرافت خاصی به آن بخشیده‌اند. تیگو 7 پرو به صفحه نمایش عریض 24.6 اینچی همانند مدل استاندارد مجهز است و تنظیم قسمت تهویه آن نیز به صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد. تنها تفاوت‌های این مدل با نسخه استاندارد تیگو 7 پرو در بخش ظاهری است و قوای فنی خودروها مشابه یکدیگر است. چری نسخه خاص و تولید محدود تیگو 7 پرو را برای مدت شش ماه به فروش خواهند رساند.

 

 

منبع: خودروبانک



نظرات