1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. شایان دیزل امسال دو محصول جدید رونمایی می کند

شایان دیزل امسال دو محصول جدید رونمایی می کند

21 خرداد 1401
  • 0

شرکت شایان دیزل در مراسم افتتاح «نمایندگی ۲۱۰ یزد» فاز دوم کارخانه خود را آغاز کرده و درنظر دارد تا پایان سال جاری، دو محصول جدید را در گروه خودروهای کار و تجاری معرفی می کند.

عضو هیئت مدیره این شرکت اعلام کرد در سخنرانی خود اعلام کرد که در حال حاضر، این خودروساز بخش خصوصی در جایگاه بالایی قرار گرفته است و بر اساس آماری که وزارت صمت منتشر کرده است، شایان دیزل بالاترین سطح تولید خودروهای کار و تجاری را از آن خود کرده است.

تقی زاد با اشاره به اینکه تولید دافران H7 با فناوری های روز انجام می شود و زیرساخت مناسبی در کارخانه این خودروساز بخش خصوصی وجود دارد، اضافه کرد: «در حال حاضر کارخانه شایان دیزل یکی از قطب های توانمندی استان فارس و منطقه آزاد اقتصادی شیراز به شمار می رود. این باعث خوشحالی است که در مدت زمان کوتاه موفق شده ایم که رکوردهای تولید و توسعه را جا به جا کنیم. اخیراً احداث فاز دوم کارخانه شایان دیزل آغاز شده و بزودی از این سایت تولیدی هم بهره برداری می شود».

وی در پایان افزود: «تلاش می کنیم تا بهترین گزینه ها را برای تولید و عرضه در نظر بگیریم و اکنون شاهد این هستیم که استقبال خوبی نسبت به خودروی دافران H7 صورت گرفته است. همچنین در نظر داریم که در ادامه فعالیت خود دو محصول جدید خود را در گروه خودروهای کار و تجاری به بازار معرفی کنیم. اکنون نمونه های اولیه محصولات جدید ما وارد ایران آشده است و قصد داریم که این خودروی جدید را در سال جاری به بازار معرفی کنیم».

منبع : اسب بخار 

 


نظرات