1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سومین رونمایی مدیران خودرو از X55 پرو، این بار در تهران

سومین رونمایی مدیران خودرو از X55 پرو، این بار در تهران

4 تیر 1401
  • 1

روز گذشته، نمایندگی 777 مدیران خودرو طی برگزاری مراسم افتتاحیه کارشوی خود، از کراس اوور جدید خود با نام  « ام وی ام ایکس 55 پرو»  برای بازدیدکنندگان رونمایی کرد. 

در رونمایی از این خودرو که عصر روز گذشته، در مجتمع تجاری ارگ تجریش همزمان با افتتاح کارشوی جدید نمایندگی 777 مدیران خودرو برگزار شد،از جمله برنامه ریزی های صورت گرفته مدیران خودرو کد 777 برای افزایش رضایت مشتریان به گفته مدیریت بازاریابی این شرکت: «دارا بودن اداره تحویل اختصاصی خودرو، امکان تست خودرو در پیست اختصاصی 777، انجام خدمات کارواش و بنزین و مراسم تحویل مناسب در هنگام تحویل خودرو به مشتریان، تحویل خودرو به صورت رایگان در شهر محل سکونت مشتری، مشاوره مشتری برای ثبت نام و مرکز تماس اختصاصی برای پاسخگویی دائمی به مشتریان است که نتایج آن به شکل مستمر توسط مدیران شرکت مورد پایش قرار می گیرد.

نمایندگی مدیران خودرو 777 دارای 3 شعبه در شهر های تهران و کرج بوده و توانسته عنوان رتبه نخست فروش در بیان نمایندگان مدیران خودرو را بدست آورد.

جانگ چو، مدیرفروش شرکت مدیران خودرو هم در مراسم افتتاح کارشوی نمایندگی 777 در ارگ تهران حضور داشت که ام وی ام ایکس 55 پرو را محصولی استراتژیک برای برند ام وی ام و یک کراس اوور لوکس، داینامیک با طراحی زیبا و امکانات ایمنی و رفاهی معقول معرفی کرد.

وی در ادامه از برنامه ریزی مدیران خودرو برای رونمایی این خودرو در شهرهای مختلف به منظور آشنایی بیشتر مردم با ویژگی های آن خبر داد.

مشخصات ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو


ام وی ام ایکس 55 پرو (MVM X55 Pro) نسخه فیس لیفت ایکس 55 است که تنها تغییراتی ظاهری و جزیی در آن ایجاد شده است. در نمای جلو خودرو، تغییراتی در جلو پنجره به چشم می خورد و جلوپنجره نصب شده در ام وی ام ایکس 55 پرو، طرحی کهکشانی دارد که پیشتر آن را در محصولات دیگر چری اعم از ایکس 22 پرو، آریزو 5 فیس لیفت، تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو  شاهد بوده ایم. از جمله تغییرات ظاهری دیگر هم می توان به تغییرات نمای جلو مانند تغییر در طراحی قسمت پایینی سپراشاره کرد، به علاوه اضافه شدن تریم قرمز رنگ لبه پایین و چراغ های LED نیز در سپر در ظاهر خودرو قابل توجه است.

ام وی ام ایکس 55 پرو دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بوده که تقریبا همه خودروهای چینی حال حاضر در ایران از آن بهره برده اند. البته تفاوت موتور 1.5 لیتری ایکس 55 پرو و دیگر محصولات چری با رقبای هموطن خود در ایران، توسعه و مهندسی آن توسط کمپانی AVL اتریش است که این پیشرانه راغ به یکی از پیشرانه های قابل اطمینان بازار کشور تبدیل کرده است

این پیشرانه پیشتر نیز بر روی ام وی ام X55 به چشم می خورد، اما اکنون توان تولیدی آن از 147 به 156 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن نیز از 210 به 230 نیوتن متر افزایش پیدا کرده که تغییر خوبی برای یک کراس اوور 1440 کیلوگرمی محسوب می شود.

برای شناخت بیشتر این خودرو می توانید ویدیو معرفی ام وی ام X55 پرو و یا بررسی مشخصات ام وی ام x55 پرو را مشاهده نمایید.

به نظر شما ام وی ام X55 پرو می تواند در بازار پر رقابت کراس اورها موفق باشد؟ ارزش خرید این خودرو نسبت به رقبا را چطور ارزیابی می کند؟

 
منبع car.ir


نظرات

  • مkk مkk (6 تیر 1401 ساعت 13:11)

    چراغای جلو از اسپورتیج قدیمی الگو گرفته