1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی تاگا H، جدیدترین پیکاپ بازار کشور + معرفی مشخصات

رونمایی تاگا H، جدیدترین پیکاپ بازار کشور + معرفی مشخصات

6 تیر 1401
  • 2

شب گذشته شرکت صنایع خودروسازی پادرا دیزل طی مراسمی با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه خودرو، از خودرو پیکاپ جدید خود یعنی کینگ لینگ تاگا H رونمایی کرد.

 

پادرا دیزل پیش از این با عرضه با محصولاتی در رده خودروهای سنگین و تجاری با برند تاترا (محصول جمهوری چک) شناخته شده بود، با معرفی پیکاپ جدید و مدرن خود یعنی تاگا سعی می کند ورودی پرقدرت در عرصه خودروهای تجاری سبک و سگمنت پیکاپ‌ها داشته باشد، البته مدیران این شرکت تلویحا شایعات مربوط به عرضه یک خودروی سدان در آینده نزدیک را نیز تایید کردند.

13.webp

 

پیکاپ تاگا H در سال 2021 توسط کینگ لینگ معرفی شده است، این خودروساز که بخش زیادی از سهام آن در اختیار ایسوزو ژاپن است، تاگا H  را بر مبنای ایسوزو D-Max توسعه داده و به نوعی می توان آن را نمونه جدیدتری از آن خودرو دانست.

محصول پادرا دیزل با وجود تشابهات فراوان با ایسوزو D-Max در پیشرانه، قوای فنی و پلت فرم، از طراحی ظاهری متفاوتی برخوردار است.

در مراسم شب گذشته مشخص شد پادرا دیزل تاگا H را در دو تیپ دیزلی و بنزینی و با دو فاصله محوری متفاوت عرضه خواهد کرد.

22.webp

 

در تیپ بنزینی یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر با 227 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده است، این توان تولیدی از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته به هر دو محور خودرو منتقل می‌شود. پادرا دیزل در آینده نسخه اتوماتیک این خودرو را نیز عرضه خواهد کرد، نسخه دیزلی  تاگا H نیز از یک موتور 3 لیتری با توان 138 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

 

8.webp

 

پادرا دیزل زمان عرضه و قیمت این پیکاپ را اعلام نکرد، اما این خودرو در زمان عرضه باید با خودروهایی همچون  KMC T8، آمیکو آسنا ، فوتون تونلند ایران خودرو دیزل و یواز رقابت کند؛ تاگا H در مقایسه با این رقبا، علاوه بر توانایی فنی بالاتر، از طراحی و کابین بروز تر و امکانات رفاهی بیشتری نیز بهره می برد و می توان امیدوار بود در صورت عرضه با تیراژ و خدمات مناسب و البته قیمت رقابتی، محصول پادرا دیزل فروش موفقی را در بازار کشور تجربه کند.

 

برای مشاهده مشخصات فنی و امکانات رفاهی دقیق این خودرو می توانید به صفحه کینگ لینگ تاگا H بنزینی مراجعه نمایید.

 

منبع car.ir


نظرات

  • خودت بخر خودت بخر (8 تیر 1401 ساعت 11:46)

    ماشینی که قبلا وجود داشته باشه که مراسم رونمایی نداره! از چین آوردین ایران و یه کارواش بردین تمیزش کردین و به ده برابر قیمت جهانی میفروشن تا خزانه ی مفتخورها پر شود واسه اختلاس ها!

  • علی علی (8 تیر 1401 ساعت 00:27)

    فعلا که قورباغه‌ها هم هفت‌تیر کش شدن پس باتوجه به قوای ژاپنی امیدی به قیمت رقابتی نیست و قیمت‌های فضایی مثل آمیکو و سایر رقبا قیمت این محصول هم حدود ۱۲۰۰ و بیشتر خواهد بود.
    مگر اینکه جریان واردات یا توافق قبل از عرضه این خودرو اتفاق بیوفته