1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. سدان جدید مدیران خودرو رسما رونمایی شد + قیمت و زمان فروش

سدان جدید مدیران خودرو رسما رونمایی شد + قیمت و زمان فروش

8 مرداد 1401
  • 5

مدیران خودرو شب گذشته طی مراسیمی در دفتر مرکزی نمایندگی 777، رسما از نخستین سدان برند فونیکس رونمایی کرد. در مراسم شب گذشته که با حضور نمایندگان فروش این شرکت، برخی از مشتریان و البته اصحاب رسانه برگزار شد، فونیکس آریزو 6 پرو که در هفته های گذشته برای بررسی در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود رسما معرفی شده و قیمت و زمان عرضه آن نیز اعلام شد.
فونیکس آریزو 6 پرو در واقع فیس لیفت و نسخه ارتقا یافته چری آریزو 6 است که با تغییراتی در بخش ظاهری، کابین و تجهیزات رفاهی و ایمنی راهی بازار کشور شده است.

 

در مراسم رونمایی آریزو 6 پرو، مجید کرمی مدیر بازاریابی مدیران خودرو با توضیح تغییرات رخ داده در ظاهر، کابین و امکانات آریزو 6 پرو، این خودرو را یکی از لوکس ترین سدان های صفر کیلومتر بازار کشور نامید، فرمان دی کات، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی، رادار نقطه کور و خروج از پارک، شارژر بی سیم تلفن همراه و.... از جمله امکانات جدید آریزو 6 پرو هستند.

9.webp

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو 6 پرو همچنان از همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر معروف و همان گیربکس CVT اتوماتیک 9 سرعته مشابه نسخه قبلی بهره می برد. این موتور 1.5 لیتری توانایی تولید 147 اسب بخار در دور 5500 و 220 نیوتن متر گشتار در دور 1750 تا 4500 را دارد.. نیروی تولیدی این موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 9 دنده مصنوعی به چرخ های جلوی فونیکس آریزو 6 پرو مدیران خودرو منتقل می شود. دو حالت رانندگی اک و اسپرت نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

11.webp

مدیران خودرو پس از مراسم رونمایی، یک نشست مطبوعاتی کوتاه با اصحاب رسانه نیز ترتیب داد تا خبرنگاران بتوانند سوالات خود پیرامون محصول جدید این شرکت و فعالیت های برند فونیکس را مطرح نمایند، در این مراسم جک لی مدیرعانمل مدیران خودرو با اشاره به برنامه های این شرکت برای راه اندازی شوروم و نمایندگی های اختصاصی برند فونیکس در سطح کشور، گسترش خدمات پس ار فروش و ارائه خدمات استاندارد به مشتریان برند لوکس مدیران خودرو را یکی برنامه های اصلی این شرکت دانست، وی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با پیشبینی مدیران خودرو از تاثیر آزاد سازی احتمالی واردات خودرو بر وضعیت محصولات این شرکت در بازار گفت: ما با علم به کیفیت مناسب محصولات خود، شبکه فروش گسترده و همچنین شبکه خدمات پس از فروش مناسبی که در اختیار داریم، خود را آماده رقابت در شرایط آزاد سازی واردات می دانیم و تهدیدی از این بابت حس نمیکنیم.

2.webp

در ادامه مدیر خدمات پس از فروش فونیکس با اشاره به ارائه شرایط گارانتی فراتر از استاندارد های تعریف شده توسط وزارت صمت توسط برند فونیکس، گارانتی فونیکس تیگو 8 پرو را 7 سال یا 200 هزار کیلومتر و تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو را 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به همراه 6 نوبت سرویس رایگان اعلام کرد.

3.webp

در پایان این نشست خبری نیز آقای جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو قیمت در نظر گرفته شده برای فونیکس آریزو 6 پرو را یک میلیارد و 60 میلیون تومان اعلام کرد، فروش فوری این خودرو نیز از امروز و یا فردا یکشنبه 9 مرداد 1401 آغاز خواهد شد، مدیران خودرو اعلام کرد برای 50 نفر نخست که اقدام به خرید آریزو 6 پرو نمایند شرایط ویژه ای در نظر خواهد گرفت.

2.webp

منبع car.ir


نظرات

  • جواداسماعیلی جواداسماعیلی (16 مرداد 1401 ساعت 19:01)

    اریز متور گران نیست قسمتی ثب تنام می کنید

  • مهدی مهدی (16 مرداد 1401 ساعت 01:00)

    این ایرانی‌هایی که کنار چینی‌ها می ایستند که به ریش همه کسایی که تو ایرانند می خندند،خجالت نمی کشند خودروی ۳۰۰میلیونی رو به مردم ۱میلیارد می اندازند،واقعا متاسفم برای خودم که توی چنین کشوری بدنیا آمدم که مسئولینش حتی به فکر مردم خودشون نیستند و جیب‌های دیگران و آقازاده ها رو پر می کنند.

  • شانگ شانگ (9 مرداد 1401 ساعت 14:29)

    ماشین 200 & 300 میلیونی باید بالاتر از یک میلیارد به مردم فروخته میشه

  • مجتبی مجتبی (9 مرداد 1401 ساعت 11:19)

    کلا صنعت خودروسازی و مونتاژ در ایران همینه.
    همشون موتورهاشون یکیه فقط ظاهرشون فرق میکنه.
    سایپا موتور 1500 تیبا
    ایرانخودرو 1600 ، TU5
    چین هم 1500
    حالا آپشن تو ایران میشه آنتن و چراغ.
    تو چینی ها میشه لگو، چراغ، جلوپنجره ای!
    لامصبا از این همه آپشن و تغییر خسته شدیم !
    یه لحظه تولید نکنین ببینیم چی بخریم با این همه تنوع !
    چقدر خوبین شما

  • سیروس سیروس (9 مرداد 1401 ساعت 11:02)

    بجای این دلقک بازیا اول تعهدات خودتون انجام بدید